SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Kampania niskokalorycznych Tymbarków

Agencja reklamowa Euro RSCG Warsaw przygotowała kampanię 'Smakuj lekkość' dla marki Tymbark.

6 marca ruszyła nowa kampania z serii „Tymbark – kochaj życie”. Celem akcji jest poinformowanie o nowym produkcie w gamie soków Tymbark – Pomarańczy Light i zakomunikowanie podstawowej korzyści – obniżonej kaloryczności.

Pomysł kreatywny opiera się na zobrazowaniu lekkości nowego soku, a zarazem pokazaniu jego intensywnie pomarańczowego smaku. Kreacja reklamy prasowej ukazuje pomarańczowego motyla wyłaniającego się z soku i unoszącego nad nim. Motyl jest nie tylko pomarańczowy w kolorze, ale jego skrzydła złożono z cząstek owocu pomarańczy. Dzięki temu zabiegowi agencja EURO RSCG Warsaw osiągnęła efekt przedstawiający mocno pomarańczowy smak i niską zawartość kalorii w soku Pomarańcza Light.

Na reklamie po prostu widać, że pomarańcza Tymbarku jest lżejsza niż inne, a zaznaczona linia lotu motyla dodatkowo pokazuje, z jaką lekkością wiruje on nad kartonem soku. Napis „Delektuj się smakiem lekkiej pomarańczy od Tymbarku. Nowa Pomarańcza Light to najwyższa jakość w najlżejszej postaci. To mała liczba kalorii, którą doceni Twoja figura.” dobitnie opisuje walory nowego produktu wśród soków Tymbark przedstawiając Pomarańczę Light jako sprzymierzeńca w codziennej trosce o wymarzoną sylwetkę dla wszystkich, którzy dbają o swoje zdrowie i wygląd.

Kampania prowadzona jest w tygodnikach i miesięcznikach prasy kobiecej.

Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny był dom mediowy Zenithmedia.

Dołącz do dyskusji: Kampania niskokalorycznych Tymbarków

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl