Kampania obiektywów Nikkor

"Dajemy do pieca" - kampania obiektywów Nikkor

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Trwa kampania firmy Nikon, której celem jest zwiększenie sprzedaży obiektywów Nikkor. Aby ten cel osiągnąć firma zwiększyła portfolio obiektywów oraz przygotowała atrakcyjniejszą ofertę cenową. Działania prosprzedażowe wspierane są kampanią reklamową pod hasłem „Dajemy do pieca”. Obejmuje ona magazyny fotograficzne: Pozytyw, Foto, specjalną edycję Foto-Obiektywu oraz dystrybucję 10 000 katalogów skierowanych do sklepów detalicznych.

Według badań przeprowadzonych przez GFK, w czerwcu Nikon miał 10,9% udziału wartościowego w rynku aparatów cyfrowych. Udziały Nikona systematycznie rosły od stycznia 2004 r., kiedy to wynosiły 1,8%. Wynik ten plasuje Nikona na czwartym miejscu wśród producentów aparatów cyfrowych na rynku polskim.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska