SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Kampania promocyjna miodu oparta na procentach

W telewizji, prasie i internecie ruszył drugi etap kampaniiinformacyjnej "Życie miodem słodzone". Akcja promuje ten produkt,podkreślając, jak duży odsetek Polaków doceniło jego właściwościkulinarne i wzmacniające.

Rozpoczęty właśnie etap kampanii informacyjnej "Życie miodemsłodzone" - prowadzonej przez Stowarzyszenie PszczelarzyZawodowych - ma popularyzować ten produkt przez podkreślanieróżnorodności jego odmian, korzystnych cech i długiej tradycji wdiecie człowieka i w kuchniach całego świata. Przekaz jest opartyna hasłach "93 proc. Polaków poznało się na wzmacniającychwłaściwościach miodu" i "85 procent Polaków poznało się nakulinarnych wartościach miodu", które opierając się naubiegłorocznych badaniach opinii Polaków pokazują, jak wieluzwolenników w naszym kraju ma ten produkt.

miod

Akcja prowadzona jest w telewizji (TVP1, TVP2, Polsat, TVN, TV4,TVP Info, TVN 7, TVN Style), prasie ("Naj", "Uroda", "Dobre Rady","Samo Zdrowie", "Vita", "Prześlij Przepis", "Sól i Pieprz","Kuchnia") oraz internecie (o2.pl - kuchnia, pychotka.pl,przepisy-kuchenne.pl, gastronauci.pl, twojadieta.pl, dziennik.pl,we-dwoje.pl - kulinaria, mojegotowanie.pl, gotowanie.wkl.pl,palcelizac.pl, gotujmy.pl, polki.pl, wp.pl - kuchnia, gazeta.pl -kuchnia).

Kreację kampanii - zaplanowanej do września - przygotowałaagencja Marketing & Communications Consultants, natomiastplanowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Equinox. Środkikampanię, której budżet wynosi 700 tys. zł, wspierają pochodzączęściowo z programu rolnego Unii Europejskiej i budżetuPolski.

-
-
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Kampania promocyjna miodu oparta na procentach

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl