Kampania promocyjna miodu oparta na procentach

W telewizji, prasie i internecie ruszył drugi etap kampaniiinformacyjnej "Życie miodem słodzone". Akcja promuje ten produkt,podkreślając, jak duży odsetek Polaków doceniło jego właściwościkulinarne i wzmacniające.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Rozpoczęty właśnie etap kampanii informacyjnej "Życie miodemsłodzone" - prowadzonej przez Stowarzyszenie PszczelarzyZawodowych - ma popularyzować ten produkt przez podkreślanieróżnorodności jego odmian, korzystnych cech i długiej tradycji wdiecie człowieka i w kuchniach całego świata. Przekaz jest opartyna hasłach "93 proc. Polaków poznało się na wzmacniającychwłaściwościach miodu" i "85 procent Polaków poznało się nakulinarnych wartościach miodu", które opierając się naubiegłorocznych badaniach opinii Polaków pokazują, jak wieluzwolenników w naszym kraju ma ten produkt.

Akcja prowadzona jest w telewizji (TVP1, TVP2, Polsat, TVN, TV4,TVP Info, TVN 7, TVN Style), prasie ("Naj", "Uroda", "Dobre Rady","Samo Zdrowie", "Vita", "Prześlij Przepis", "Sól i Pieprz","Kuchnia") oraz internecie (o2.pl - kuchnia, pychotka.pl,przepisy-kuchenne.pl, gastronauci.pl, twojadieta.pl, dziennik.pl,we-dwoje.pl - kulinaria, mojegotowanie.pl, gotowanie.wkl.pl,palcelizac.pl, gotujmy.pl, polki.pl, wp.pl - kuchnia, gazeta.pl -kuchnia).

Kreację kampanii - zaplanowanej do września - przygotowałaagencja Marketing & Communications Consultants, natomiastplanowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Equinox. Środkikampanię, której budżet wynosi 700 tys. zł, wspierają pochodzączęściowo z programu rolnego Unii Europejskiej i budżetuPolski.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"