SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Kampania reklamowa radia TOK FM

Agencja reklamowa Schulz realizuje pierwszą kampanię reklamową radia TOK FM.

Zmodyfikowana ramówka, nowy odświeżony program, zmiana profilu muzycznego, kampania promocyjna, wszystkie te działania mają pomóc w walce o nowych słuchaczy radiu Tok Fm. Kampanię przygotowała Agencja Schulz.

Kampania promocyjna wystartowała na początku stycznia 2006.

-  Kultura „bla bla” otacza nas dokoła. Informacje są pełne hałasu, a my jesteśmy zmuszani do przetwarzania nieużytecznych wiadomości, aby uzyskać zaledwie kilka ważnych faktów. TOK FM jest inne i nasza kampania pokazuje to w mądry i godny zapamiętania sposób – mówi Giovanni Caporioni nowy dyrektor kreatyny agencji Schulz. Aby pokazać różnicę między TOK FM a przeciętnym radiem użyliśmy mocnej graficznej koncepcji. Nasz pomysł opiera się na opozycji problem – rozwiązanie: dwie chmurki są zestawione, jedna wypełniona skomplikowanymi rozbudowanymi zdaniami, a druga zawierająca tylko jedno proste i jasne logo TOK FM. Claim jest jasny: Radio TOK: Nadajemy znaczenie – dodaje Giovanni Caporioni.

Forma i postrzeganie radia ma być podobna do telewizyjnych stacji informacyjnych, takich jak TVN 24. TOK ma być alternatywą dla telewizji podczas godzin porannych i południowych w kontekście szybkiego pozyskiwania wiadomości i informacji. Chcemy nawiązać stylem i jakością proponowanych rozwiązań kreacyjnych do elitarnej grupy odbiorców, jaką stanowią słuchacze radia TOK FM mówi Robert Zarański prezes agencji Schulz. Kampania rozpocznie się w prasie ogłoszeniami reklamowymi. Następnie planowana jest realizacja spotu telewizyjnego – pierwszego w historii radia. Opieka nad brandem TOK FM została powierzona Schulzowi długofalowo. Kampania promocyjna będzie pierwszą w historii radia realizowaną przez agencję reklamową.

Dołącz do dyskusji: Kampania reklamowa radia TOK FM

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl