Kanał Sportowy będzie wydawał drukowany kwartalnik

Youtube’owy Kanał Sportowy będzie wydawał drukowany „Kwartalnik Sportowy” oraz wznawia książki zmarłego pięć lat temu Pawła Zarzecznego. Wszystkie tytuły są dystrybuowane wyłącznie w księgarni internetowej Kanału Sportowego.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Kanał Sportowy będzie wydawał drukowany kwartalnik
Główni twórcy Kanału Sportowego i jego prezes Maciej Sawicki

Redaktorem naczelnym „Kwartalnika Sportowego” jest Krzysztof Stanowski, jeden z głównych twórców Kanału Sportowego. W opisie pierwszego wydania zapowiedziano, że będą tam artykuły i felietony m.in. Mateusza Borka, Michała Pola, Tomasza Smokowskiego, Przemysława Rudzkiego, Sebastiana Parfjanowicza, Mateusza Rokuszewskiego, Jakuba Białka, Michała Treli, Pawła Grabowskiego.

Każde wydanie „Kwartalnika Sportowego” będzie miało ok. 300 stron. - Wiem, że wielu z Was podobał się magazyn Orły, który wjechał na rynek przed IO w Tokio. Zapewniam, że Kwartalnik Sportowy będzie jeszcze większym sztosem. Zapowiada się kilkaset stron mega czytania, pracuję nad tym od tygodni z super autorami - stwierdził na Twitterze Kamil Gapiński, związany z Grupą Weszło i Kanałem Sportowym.

Pierwszy numer „Kwartalnika Sportowegi” można zamawiać w uruchomionej właśnie księgarni internetowej Kanału Sportowego do końca maja, do 20 maja w promocyjnej cenie 32,99 zł. Czasopismo będzie wysyłane do nabywców po 25 czerwca.

W ofercie księgarni pojawiły się też reedycje dwóch książkowych zbiorów felietonów Pawła Zarzecznego, dziennikarza sportowego zmarłego pod koniec marca 2017 roku. Tytuły „Zawsze byłem najlepszy” i „Mój własny charakter pisma” uzupełniono o przedmowę napisaną przez córkę Zarzecznego i niepublikowane wcześniej zdjęcia.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/kanal-sportowy-szklanki-wycofane-biedronka-dlaczego-krzysztof-stanowski-przeprasza,7169867832276609a ##

Kanał Sportowy od ponad dwóch lat

Kanał Sportowy działa od marca 2020 roku, jego głównymi twórcami są Mateusz Borek, Michał Pol, Krzysztof Stanowski i Tomasz Smokowski. Obecnie kanał ma ponad 840 tys. subskrybentów, a zamieszczone tam 2,1 tys. materiałów zanotowało łącznie 355 mln odtworzeń.

Od ponad roku w programie „HejtPark” w Kanale Sportowym promowana jest marka piwa Tyskie, w marcu br. umowę przedłużono na kolejny rok. Od wiosny ub.r. działa sklep internetowy Kanału Sportowego (w ramach platformy e-commerce’owe R-gol.com), w którym można kupić ubrania i gadżety z motywami sportowymi.

W ub.r. Kanał Sportowy zanotował ponad 10 mln zł przychodów, a w br. chce mieć 17-20 mln zł. Jego prezes Maciej Sawicki zapowiedział rozwój oferty kanału i nowe umowy reklamowe, a także uruchomienie aplikacji na urządzenia mobilne i smart TV oraz własnej platformy streamingowej.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek