SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Kanał Sportowy wrócił do współpracy reklamowej z Leroy Merlin. "Firma angażowała się w pomoc Ukraińcom"

Kanał Sportowy, który na początku rosyjskiej inwazji na Ukrainę obwieścił, że kończy współpracę z siecią Leroy Merlin (po wybuchu wojny nie wycofała się z Rosji), powrócił do niej. - Firma angażowała się w pomoc Ukraińcom, nie widzieliśmy żadnych przesłanek, by nie komunikować partnerstwa LM z reprezentacją Polski, bo na tym nasza współpraca polega - mówi Agnieszka Prachniak, dyrektorka ds. rozwoju biznesu Kanału Sportowego.

Logo firmy jest widoczne na początku części filmów Kanału Sportowego (screen: YouTube/Kanał Sportowy)Article

Kanał Sportowy na początku br. rozpoczął współpracę z siecią sklepów budowlano-remontowych Leroy Merlin. W jej ramach w cotygodniowym programie „Moc Futbolu” na Kanale Sportowym pojawiał się tytuł bohatera weekendu (nawiązanie do wyrażenia „bohater domu” wykorzystywanego w komunikacji marketingowej Leroy Merlin).

Po rosyjskiej inwazji na Ukrainę francuska Groupe Adeo, właściciel Leroy Merlin (a także sieci spożywczej Auchan i sportowej Decathlon), zdecydowała, że nie wycofa się z Rosji. Swoje biznesy w kraju agresora zamknęły wtedy m.in. McDonald's, Coca-Cola, Disney czy Volkswagen.

Kanał Sportowy zdecydował wtedy o zawieszeniu współpracy z Leroy Merlin. „Z przyczyn dla nas oczywistych nie kontynuujemy tej współpracy” - uzasadnił jeden z udziałowców KS Tomasz Smokowski. „Co prawda polski oddział Leroy Merlin robi naprawdę bardzo wiele, bardzo szanujemy to, co robią. Natomiast światowa, francuska centrala ma na ten temat [dalszej działalności w Rosji – red.] zupełnie inne widzenie świata i nam się to nie podoba” - dodał.

Jak się jednak okazuje, niedawno logo Leroy Merlin wróciło do materiałów Kanału Sportowego (można je np. dostrzec pod koniec drugiej minuty poniższego wideo).

- W lutym zrezygnowaliśmy z ekspozycji logotypu Leroy Merlin w ramach naszych programów, natomiast firma w dalszym ciągu jest sponsorem reprezentacji Polski przy okazji mundialu. Współpracuje z Polskim Związkiem Piłki Nożnej, jej ekspozycja jest na przykład na konferencjach z udziałem piłkarzy - tłumaczy w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Agnieszka Prachniak, dyrektorka ds. rozwoju biznesu Kanału Sportowego.

Firma jest sponsorem polskiej reprezentacji w piłce nożnej do końca 2022 roku.

- Cały czas byliśmy w kontakcie z prezesem Leroy Merlin Polska Krzysztofem Kordulewskim, który otrzymał od ambasadora Ukrainy w Polsce pismo z podziękowaniami za pomoc na rzecz Sił Zbrojnych Ukrainy w Polsce. To pismo zostało nam przedstawione – dodaje Prachniak. - Firma angażowała się w pomoc Ukraińcom, nie widzieliśmy żadnych przesłanek, by nie komunikować partnerstwa LM z reprezentacją Polski, bo na tym nasza współpraca polega. Tym bardziej, że mieliśmy ważną umowę, czekaliśmy na rozwój wydarzeń. Zdecydowaliśmy, że teraz możemy wrócić do współpracy i faktycznie ją kontynuujemy – podkreśla.

Kanał Sportowy, działający od wiosny 2020 roku, ma obecnie 920 tys. subskrybentów, a zamieszczone na nim ponad 2,4 tys. materiałów zanotowały łącznie niemal 457,5 mln odtworzeń.

Dołącz do dyskusji: Kanał Sportowy wrócił do współpracy reklamowej z Leroy Merlin. "Firma angażowała się w pomoc Ukraińcom"

16 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
cyrk stanoski
Czyli wcześniej twierdzili że polski oddział LM pomaga Ukrainie, ale i tak wycofują się ze współpracy, bo nie o polski oddział im chodzi. A teraz wrócili do współpracy i uzasadniają to tym, że polski oddział pomaga Ukrainie. Co za żałosne, zakłamane indywidua...
odpowiedź
User
Koko
Kanał sportowy ma pozwolenie żeby tak ordynarnie promować alkohol?
odpowiedź
User
Tomek
KS to hipokryci. Promują alko i hazard.
odpowiedź