SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Canal+ Polska z koncesją na Strefę Abonenta

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji podjęła uchwałę o udzieleniu koncesji na kolejny okres dla Canal+ Polska na kanał Strefę Abonenta, który ma charakter wyłącznie autopromocyjny nadawcy.

Article

Z uchwały podjętej przez KRRiT wynika, że koncesja dla Canal+ Polska (ITI Neovision) będzie obowiązywała przez 10 lat – do 22 sierpnia 2031 roku. Kanał ma charakter poradnikowo-dokumentalny wyspecjalizowany i będzie poświęcony autopromocji.

Warunkiem przyznania koncesji jest rozpowszechnianie programu codziennie, nie mniej niż 6 godzin na dobę, jego wyspecjalizowany charakter – poświęcony tylko autopromocji nadawcy, ma zawierać audycje i przekazy, które realizują cel autopromocyjny – nie mniej niż 80 proc. miesięcznego czasu nadawania między 6.00 a 23.00.

Strefa Abonenta będzie nadawana satelitarnie na platformie Canal+, koncesja obowiązuje od 23 sierpnia 2021 roku przez 10 lat, a jej koszt wynosi 11 tys. i 95 zł (płatne jednorazowo). Dotychczasowa koncesja obowiązuje do 22 sierpnia br.

W połowie marca br. kolejny raz Canal+ Polska złożył prospekt emisyjny do Komisji Nadzoru Finansowego. Ok. 32 proc. akcji Canal+ Polska należy do TVN Media, a ok. 17 proc. do Liberty Global Ventures Holding, spółki zależnej właściciela UPC. Obie firmy wszystkie posiadana walory chciał sprzedać w ofercie publicznej w listopadzie ub.r.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Canal+ Polska z koncesją na Strefę Abonenta

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl