Kancelaria premiera chce wydać 1 mln zł na gadżety promocyjne

Kancelaria Prezesa Rady Ministrów rozpoczęła przetarg na dostawę materiałów promocyjnych z jej logo. Wyda na to 1 mln zł - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Kancelaria premiera chce wydać 1 mln zł na gadżety promocyjne
Mateusz Morawiecki, fot. screen z youtube'a

Przetarg dotyczy dostawy materiałów promocyjnych z logo kancelarii premiera.

Chodzi m.in. o długopisy (7,1 tys. szt), komplety długopis z ołówkiem (1,8 tys. szt.), notatniki (5,2 tys. szt), torby reklamowe (8,2 tys. szt), smycze (2,9 tys. szt), 6,2 tys. szt), termosy (700 szt), filiżanki (600 szt), organizer na biuro (1000 szt), kalendarz drewniany (100 szt), parasole (2 tys. szt), teczki na dokumenty (1000 szt), słuchawki bezprzewodowe (2,1 tys. szt), powerbanki (1700 szt), pndrive'y (3,7 tys. szt), głośniki bezprzewodowe (1,4 tys.szt), stacja pogody (300 szt), akcesoria do ładowania (2 tys. szt), karteczki memo (2,6 tys. szt), wizytowniki (700 szt), zakładki do książek (1,1 tys. szt), gadżety dla dzieci (4 tys. szt), gry planszowe (1,4 tys. szt), krokomierz (600 szt), butelki na wodę (1,4 tys. szt), odblaski (3,2 tys. szt), ogrzewacze do rąk (800 szt).

Budżet, jaki na te materiały zamierza przeznaczyć KPRM wynosi ok. 1 mln zł.

Wybrana w nim firma będzie zobowiązana dostarczyć zamówione materiały do 26 grudnia br.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję