Na mocy podpisanej umowy Kasztelan będzie występował jako markawspierająca podczas wszystkich oficjalnych meczy ligowych ipucharowych rozgrywanych przez Wisłę Płock.
Logotyp marki Kasztelan pojawiać będzie się podczas samychmeczy: m.in. przy wejściu do hali (balony Kasztelana), na parkieciew polu bramkowym, banerach za bramkami i nad widownią, a także nabanerze elektronicznym oraz na różnorodnych materiałach: biletach izaproszeniach VIP, wszystkich kartach wstępu na mecze orazplakatach.
Umowa zezwala na wykorzystanie logotypu Klubu do promocjikonsumenckich piwa Kasztelan i innych działań marketingowych marki,także podczas imprez organizowanych w Płocku (BiesiadyKasztelańskie). Logotyp marki Kasztelan eksponowany będzie równieżna stronie internetowej Klubu.
Porozumienie obowiązywać będzie do końca czerwca 2008 roku, niewyklucza się jednak możliwości jego przedłużenia.
Niestety dekoder nie oferuje jak narazie aplikacji Netflix. Po tygodniu od użytkowania trzeba było zrestartować go prądowo bo dźwięk stał się niewyraźny.
@Komdonowicz - „To porównaj sobie cenę tych pudełeczek...” Raczej nie przypuszczam, iż niektóre dekodery oferowane (teraz lub w przeszłości) przez operatorów (np. dekodery Horizon od UPC z twardym dyskiem) były tańsze. Najnowszy AppleTV 4k (3gen) 128GB w ostatnich promocjach zebranych na Pepperze chodził nawet po 670 PLN. Inne modele można było wyrwać poniżej 500 PLN (AppleTV 4k 2 gen 32GB). Operator kupując boxy hurtowo mógłby zapewne jeszcze bardziej zbić cenę i zamortyzować inwestycję wypożyczając przystawki np. za 10PLN/msc.
@R - „Szkoda, że żaden polski kablooperator nie wpadł na to, aby zaoferować urządzenia AppleTV (popularne w USA). Płynnością działania czy długością/jakością wsparcia AppleTV zjada wszystkie te chińskie pudełeczka z Androidem.” To porównaj sobie cenę tych pudełeczek...