Klienci Havas Media Group mogą kontrolować zakup programatyczny swoich kampanii

Sieć Havas Media Group wprowadza narzędzie do zakupu programatycznego - Client Trading Solution (CTS). Jest to panel, które zapewnia klientom pełną widoczność ich kampanii i kontrolę nad nimi.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Klienci Havas Media Group mogą kontrolować zakup programatyczny swoich kampanii

Client Trading Solution zostało opracowane przez MFG Labs, technologiczno-matematyczny dział Havas Media Group.

CTS ma pełnić rolę wieży kontrolnej, oferując klientom pełną widoczność trading desk, DSP i dostawców. Dzięki platformie reklamodawcy widzą przebieg prac nad ich kampanią: programatyczne planowanie mediów, negocjacje między partnerami, ad serving, konfigurację kampanii, monitorowanie, optymalizację i raportowanie.

- Po raz pierwszy mamy możliwość zaoferowania klientom innowacyjnej platformy zapewniającej markom pełną widoczność kosztów, inwestycji, wyników i zwrotu z inwestycji wszystkich trading desk, platform DSP, powierzchni, dostawców i rynków. Każdy korzystający z niej reklamodawca widzi wyraźnie, co stoi za wszystkimi zautomatyzowanymi rozwiązaniami zakupu programatycznego, a całkowita przejrzystość umożliwia nam ścisłą współpracę z klientami podczas budowania najlepszych strategii dla ich marek - mówi Dominique Delport, globalny dyrektor generalny w Havas Media Group.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Holding budowlany chce kupić dziennik od Polska Press. W grze były naczelny

Holding budowlany chce kupić dziennik od Polska Press. W grze były naczelny

Jedna reklama, jedno pytanie i miliony wzruszeń. Wracamy do historii "Dziadka" z Allegro

Jedna reklama, jedno pytanie i miliony wzruszeń. Wracamy do historii "Dziadka" z Allegro

Były prezes TVN24 znów pracuje dla TVN. Doradza Kasi Kieli [NASZ NEWS]

Były prezes TVN24 znów pracuje dla TVN. Doradza Kasi Kieli [NASZ NEWS]

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Likwidacja stacji Paramountu. Polski oddział w końcu zabrał głos [TYLKO U NAS]

Likwidacja stacji Paramountu. Polski oddział w końcu zabrał głos [TYLKO U NAS]