SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Klienci Havas Media Group mogą kontrolować zakup programatyczny swoich kampanii

Sieć Havas Media Group wprowadza narzędzie do zakupu programatycznego - Client Trading Solution (CTS). Jest to panel, które zapewnia klientom pełną widoczność ich kampanii i kontrolę nad nimi.

Article

Client Trading Solution zostało opracowane przez MFG Labs, technologiczno-matematyczny dział Havas Media Group.

CTS ma pełnić rolę wieży kontrolnej, oferując klientom pełną widoczność trading desk, DSP i dostawców. Dzięki platformie reklamodawcy widzą przebieg prac nad ich kampanią: programatyczne planowanie mediów, negocjacje między partnerami, ad serving, konfigurację kampanii, monitorowanie, optymalizację i raportowanie.

- Po raz pierwszy mamy możliwość zaoferowania klientom innowacyjnej platformy zapewniającej markom pełną widoczność kosztów, inwestycji, wyników i zwrotu z inwestycji wszystkich trading desk, platform DSP, powierzchni, dostawców i rynków. Każdy korzystający z niej reklamodawca widzi wyraźnie, co stoi za wszystkimi zautomatyzowanymi rozwiązaniami zakupu programatycznego, a całkowita przejrzystość umożliwia nam ścisłą współpracę z klientami podczas budowania najlepszych strategii dla ich marek - mówi Dominique Delport, globalny dyrektor generalny w Havas Media Group.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Klienci Havas Media Group mogą kontrolować zakup programatyczny swoich kampanii

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl