SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Kolejna kampania Canal Plus

Cyfra Plus kontynuuje kampanię sprzedażową

Kodowana telewizja Canal Plus rozpoczęła nową kampanię reklamową, która potrwa do końca września. Jej celem jest budowanie wizerunku Canal Plus oraz pozycjonowanie stacji w oparciu o hasło "Canal + daje ci dostęp do świata dobrego filmu i fascynującego sportu". Kreację przygotowała agencja Euro RSCG New Europe, a zakupem mediów zajął się Optimedia Poland. Jako nośniki informacji wykorzystano telewizję: TVP1, TVP2, TVN, TVN24, National Geographic, Ale Kino!, Animal Planet i Hallmark oraz RMF FM, PR2, Radio Bis, Radiostację i Radio Jazz. Równocześnie trwa kampania wspierająca sprzedaż Cyfry Plus pod hasłem "Jeśli chcesz wypróbować Canal+ za darmo - zadzwoń".

Również na początku na września ruszyła kampania Cyfry+, której celem jest wzmocnienie wizerunkowe oraz informacja o ofercie sprzedażowej. Jest ona kontynuacją tegorocznej wiosennej kampanii. Kreacje przygotowała agencja Euro RSCG New Europe.
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Kolejna kampania Canal Plus

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl