Wkrótce ruszy nowa, tegoroczna odsłona kampanii Kolejowe ABC

Urząd Transportu Kolejowego kontynuuje kampanię Kolejowe ABC. Już niebawem pojawią się nowe spoty uczące dzieci i dorosłych, jak bezpiecznie zachować się na terenach kolejowych.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Już w wakacje będzie można obejrzeć nowe spoty dla dzieci, wziąć udział w konkursach i piknikach edukacyjnych. Bohaterem Kampanii Kolejowe ABC, tak jak w poprzednich latach, będzie nosorożec. Działania w ramach drugiej edycji projektu zostały rozszerzone o nową grupę docelową – rodziców, nauczycieli i wychowawców. Dla nich także zostaną przygotowane spoty telewizyjne, radiowe i działania edukacyjne.- Objęcie działaniami edukacyjnymi także dorosłych jest bardzo ważne, gdyż dają oni najmłodszym przykład, są dla nich wzorem. Bywa tak, że dzieci są bardziej wrażliwe na kwestie bezpieczeństwa przed przejazdami kolejowymi niż ich rodzice. Jestem przekonany, że wszystkie działania podejmowane w ramach Kampanii Kolejowe ABC, zarówno te skierowane do dzieci, jak i te dla starszych, przyczynią się to poprawy bezpieczeństwa na kolei – podkreślił dr inż. Ignacy Góra, prezes Transportu Kolejowego.

Kampanii informacyjno-edukacyjnej będą towarzyszyły liczne działanie medialne, m.in. w telewizji, kinach, internecie, pociągach czy w pobliżu terenów kolejowych. Nowością będzie konto kampanii na Tik-Toku, spoty w radiu czy inne niż do tej pory formy reklamy zewnętrznej. Na dzieci czekać będzie również bardzo dużo konkursów oraz niespodzianki podczas pikników i imprez dla całych rodzin.

Kampania Kolejowe ABC II będzie realizowana do września 2023 roku. Projekt jest finansowany ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020. Całkowita wartość projektu wynosi 60 mln zł.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]