SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

Konrad Majszyk dyrektorem PR i komunikacji Centralnego Portu Komunikacyjnego

Konrad Majszyk objął w połowie stycznia nowo utworzone stanowisko dyrektora PR i komunikacji w spółce Centralny Port Komunikacyjny. Przeszedł z Polskich Linii Lotniczych LOT, w których pracował od połowy 2017 r. jako zastępca dyrektora komunikacji korporacyjnej.

Konrad Majszyk Article

Do zadań Majszyka należą m.in. współtworzenie i realizacja strategii komunikacyjnej CPK, utrzymywanie relacji z mediami oraz koordynacja działań marketingowych spółki.

Konrad Majszyk poprzednio pracował w LOT, gdzie odpowiadał za współorganizację działań medialnych spółki, działalność biura prasowego, współpracę z mediami, a także m.in. redakcję magazynu pokładowego „Kaleidoscope".

- Wokół CPK powstało wiele mitów, ale prawda jest taka, że za jego budową przemawiają liczne argumenty ekonomiczne. CPK to ogromne wyzwanie inwestycyjne, finansowe i logistyczne, a co za tym idzie niełatwe zadanie pod względem komunikacji - mówi Majszyk.

W latach 2012-2017 Konrad Majszyk jako dziennikarz ekonomiczny w „Dzienniku Gazety Prawnej" zajmował się transportem (lotniczym, kolejowym, drogowym i morskim) oraz logistyką, spółkami budowlanymi i sektorem energetycznym. W latach 2003-2012 był dziennikarzem „Rzeczpospolitej" gdzie pisał o branżach transportu i komunikacji.

Jest absolwentem Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego i podyplomowego studium polityki pieniężnej Instytutu Nauk Ekonomicznych PAN.

Centralny Port Komunikacyjny to planowany węzeł przesiadkowy między Warszawą a Łodzią, który zintegruje transport lotniczy, kolejowy i drogowy. CPK jest w 100 proc. własnością Skarbu Państwa, zaliczając się do spółek strategicznych z punktu widzenia interesów kraju.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Konrad Majszyk dyrektorem PR i komunikacji Centralnego Portu Komunikacyjnego

14 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Marek
Bezsensowna, pozbawiona ekonomicznego uzasadnienia inwestycja, ktora nigdy nie powstanie. Pytanie tylko ile pieniędzy przez ten cały okres udawania trafi do krewnych i znajomych. Praca idealna nawet dla najbardziej tępych dzieci członków pis.
12 8
odpowiedź
User
BZ
Gratulacje Konrad i powodzenia!
9 9
odpowiedź
User
zed
Towarzysze zaczynają rozsiadać się przy korycie.
13 8
odpowiedź
User
Remek Dąbrowski
Teraz pora na kapelana.
10 6
odpowiedź
User
Rafał
To jeszcze nic! Radom ma informację turystyczną!
7 6
odpowiedź