SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Konrad Majszyk dyrektorem PR i komunikacji Centralnego Portu Komunikacyjnego

Konrad Majszyk objął w połowie stycznia nowo utworzone stanowisko dyrektora PR i komunikacji w spółce Centralny Port Komunikacyjny. Przeszedł z Polskich Linii Lotniczych LOT, w których pracował od połowy 2017 r. jako zastępca dyrektora komunikacji korporacyjnej.

Konrad Majszyk Article

Do zadań Majszyka należą m.in. współtworzenie i realizacja strategii komunikacyjnej CPK, utrzymywanie relacji z mediami oraz koordynacja działań marketingowych spółki.

Konrad Majszyk poprzednio pracował w LOT, gdzie odpowiadał za współorganizację działań medialnych spółki, działalność biura prasowego, współpracę z mediami, a także m.in. redakcję magazynu pokładowego „Kaleidoscope".

- Wokół CPK powstało wiele mitów, ale prawda jest taka, że za jego budową przemawiają liczne argumenty ekonomiczne. CPK to ogromne wyzwanie inwestycyjne, finansowe i logistyczne, a co za tym idzie niełatwe zadanie pod względem komunikacji - mówi Majszyk.

W latach 2012-2017 Konrad Majszyk jako dziennikarz ekonomiczny w „Dzienniku Gazety Prawnej" zajmował się transportem (lotniczym, kolejowym, drogowym i morskim) oraz logistyką, spółkami budowlanymi i sektorem energetycznym. W latach 2003-2012 był dziennikarzem „Rzeczpospolitej" gdzie pisał o branżach transportu i komunikacji.

Jest absolwentem Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego i podyplomowego studium polityki pieniężnej Instytutu Nauk Ekonomicznych PAN.

Centralny Port Komunikacyjny to planowany węzeł przesiadkowy między Warszawą a Łodzią, który zintegruje transport lotniczy, kolejowy i drogowy. CPK jest w 100 proc. własnością Skarbu Państwa, zaliczając się do spółek strategicznych z punktu widzenia interesów kraju.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Konrad Majszyk dyrektorem PR i komunikacji Centralnego Portu Komunikacyjnego

14 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Marek
Bezsensowna, pozbawiona ekonomicznego uzasadnienia inwestycja, ktora nigdy nie powstanie. Pytanie tylko ile pieniędzy przez ten cały okres udawania trafi do krewnych i znajomych. Praca idealna nawet dla najbardziej tępych dzieci członków pis.
16 12
odpowiedź
User
BZ
Gratulacje Konrad i powodzenia!
13 13
odpowiedź
User
zed
Towarzysze zaczynają rozsiadać się przy korycie.
17 12
odpowiedź
User
Remek Dąbrowski
Teraz pora na kapelana.
14 10
odpowiedź
User
Rafał
To jeszcze nic! Radom ma informację turystyczną!
11 10
odpowiedź