SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Konsumenci cenią sobie reklamy

Konsumenci postrzegają reklamy jako przydatny sposób na uzyskanie wiedzy o nowych produktach i niewielu jest zdania, że potrzebna jest ostrzejsza kontrola nad nimi ze strony władz.

Konsumenci cenią sobie reklamy

64 procent konsumentów uważa, że reklamy są dobrym sposobem na uzyskanie wiedzy o nowych produktach, a dla 59 procent są one często świetną formą rozrywki - informuje serwis Brand Republic, powołując się na badanie przeprowadzone przez instytut badawczy YouGov na zlecenie stowarzyszenia Advertising Association.

Kolejnych 64 procent respondentów dostrzega też rolę reklam w obniżaniu cen produktów. Niektórzy są też zdania, że aby jeszcze bardziej obniżyć koszty ponoszone przez konsumentów, powinno być więcej reklam.

Badanie pokazało też, że tylko jeden na siedmiu respondentów uważa, iż konieczna jest większa kontrola ze strony władz nad branżą reklamową.

"Te wyniki są pocieszające i zachęcające dla branży reklamowej. W czasach gdy firmy są bardzo zaniepokojone obecną sytuacją gospodarczą, to ci którzy będą teraz przed konkurencją zbiorą spore plony gdy ta sytuacja wróci do normy" - stwierdziła Peta Buscombe, dyrektor wykonawczy Advertising Association.

źródło: Brand Republic

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Konsumenci cenią sobie reklamy

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl