Konsumenci cenią sobie reklamy

Konsumenci postrzegają reklamy jako przydatny sposób na uzyskaniewiedzy o nowych produktach i niewielu jest zdania, że potrzebnajest ostrzejsza kontrola nad nimi ze strony władz.

km
km
Udostępnij artykuł:

64 procent konsumentów uważa, że reklamy są dobrym sposobem nauzyskanie wiedzy o nowych produktach, a dla 59 procent są oneczęsto świetną formą rozrywki - informuje serwis Brand Republic,powołując się na badanie przeprowadzone przez instytut badawczyYouGov na zlecenie stowarzyszenia Advertising Association.

Kolejnych 64 procent respondentów dostrzega też rolę reklam wobniżaniu cen produktów. Niektórzy są też zdania, że aby jeszczebardziej obniżyć koszty ponoszone przez konsumentów, powinno byćwięcej reklam.

Badanie pokazało też, że tylko jeden na siedmiu respondentówuważa, iż konieczna jest większa kontrola ze strony władz nadbranżą reklamową.

"Te wyniki są pocieszające i zachęcające dla branży reklamowej.W czasach gdy firmy są bardzo zaniepokojone obecną sytuacjągospodarczą, to ci którzy będą teraz przed konkurencją zbiorą sporeplony gdy ta sytuacja wróci do normy" - stwierdziła Peta Buscombe,dyrektor wykonawczy Advertising Association.

źródło: Brand Republic

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem