SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Koralove Selfie” - młodzież i lato zamiast celebrytów w reklamach lodów Koral (wideo)

W nowej kampanii reklamowej lodów Koral znów nie ma znanej osoby. - Postanowiliśmy spróbować czegoś nowego, świeżego bardziej dynamicznego, korespondującego z dobą współczesnego, młodzieżowego świata internetu oraz mediów - zdradza w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Mariusz Jurek, dyrektor generalny PPL Koral.

Article

Firma Koral rozpoczęła tegoroczną letnią kampanię reklamującą lody tej marki. Na potrzeby akcji przygotowano dwa zupełnie nowe spoty reklamowe. Pierwszy z nich wspiera markę Koral, natomiast drugi zachęca do spróbowania wprowadzonych do sprzedaży w ub.r. lodów Bracia Koral, promowanych pod hasłem „Lody jak dawniej”. Kreacją i produkcją reklam zajął się dom produkcyjny Dada Film.

Oba spoty będą emitowane w TVP w pasmach najwyższej oglądalności. Marka Koral będzie też głównym sponsorem prognozy pogody w TVP1. Dodatkowo kampania obejmie radio (najpopularniejsze stacje), prasę (magazyny branżowe), outdoor (billboardy w całym kraju) oraz punkty sprzedaży (zamrażarki, parasole, standy, cenniki, plansze).

- Koralowa kampania reklamowa w mediach ruszyła z początkiem kwietnia i zgodnie z planem trwać będzie do końca czerwca. Przewodnie hasło jest niezmienne od wielu lat - „Zawsze jest pora na lody Koral”. W tym roku zależy nam szczególnie na jeszcze szerszym dotarciu oraz promocji naszej firmy wśród dzieci oraz młodzieży - opisuje w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Mariusz Jurek, dyrektor generalny PPL Koral.

Firma tak jak rok temu prowadzi konkurs „Koralove Selfie Lodowe”, w ramach którego należy zrobić jak najbardziej kreatywne zdjęcie typu selfie z lodem Koral oraz zgłosić je (na stronie koralowe-selfie.lodowe.pl, facebookowym fanpage’u lub MMS-em). Do wygrania codziennie są smartwatche i aparaty fotograficzne, co tydzień - smartfony, a w finale - samochód osobowy. Akcja potrwa do 15 czerwca.

W tym roku w kampanii lodów Koral znów nie weźmie udziału żadna znana osoba. W poprzednich latach markę promowały m.in. Katarzyna Figura, Maryla Rodowicz, Daniel Olbrychski, Beata Kozidrak, Dorota „Doda” Rabczewska, Natasza Urbańska, Joanna Krupa, Katarzyna Zielińska czy - jako ostatnia latem 2013 roku - Joanna Koroniewska (zobacz więcej).

- Przeanalizowaliśmy dokładnie wszystkie te lata oraz wpływ gwiazd na wizerunek i sprzedaż produktów naszej firmy. Jednoznacznie stwierdzamy, że wszystkie nasze kampanie reklamowe okazały się nie tylko efektowne, ale i bardzo efektywne z punktu widzenia działalności i postrzegania firmy Koral przez naszych partnerów handlowych oraz konsumentów - zaznacza Mariusz Jurek. - Niemniej jednak postanowiliśmy spróbować czegoś nowego, świeżego bardziej dynamicznego, korespondującego z dobą współczesnego, młodzieżowego świata internetu oraz mediów - wyjaśnia Mariusz Jurek.

Jurek dodaje, że jego firma od dwóch lat realizuje spoty reklamowe w wakacyjnych plenerach, gdzie dominującą rolę odgrywa piękna pogoda, błękitne niebo, słońce, a także radość, beztroska, uśmiech, szczęście i wspaniała zabawa. - Czyli wszystko to, z czym chcemy, aby identyfikowano lody Koral oraz naszą firmę - podsumowuje menedżer.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Koralove Selfie” - młodzież i lato zamiast celebrytów w reklamach lodów Koral (wideo)

8 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
fajnie
zrób sobie selfie z lodem. no dobre copy. oby moderacja zgłoszeń również nie zawiodła.
14 11
odpowiedź
User
Narcyz Mieczysław Dąbrowski
Bardzo ciekawa akcja! Młodzi ludzie i tak robią sobie selfie - ja sam wczoraj na imprezie Sketchu zrobiłem sobie 2 w tym 1 ze znajomymi :) - także dlaczego by tego nie wykorzystać w komunikacji marketingowej! Brawa dla agencji za pomysł i oczywiście za fajną i słoneczną egzekucję!
11 12
odpowiedź
User
mortal kombat
wreszcie coś świeżego, żywego i dynamicznego, wyróżniającego się z szarego polskiego bloku reklamowego
10 11
odpowiedź
User
mistrz
Panie Jurek, jeśli zależy Wam na szerszym dotarciu do targetu, to radzę zaangażować naprawdę dobrą agencję reklamową, bo dom produkcyjny zrobił pusty filmik o niczym, który do nikogo nie trafi poza Wami.
10 9
odpowiedź
User
Agnieszka J.
Bardzo udane przełożenie na reklamę, trendowego zachowania wśród szeroko pojętej "młodzieży".
Lekka i zabawna forma . Gratuluję
10 10
odpowiedź