SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Kostrzewa PR wypromuje suplement diety Chlorella

Kostrzewa PR rozpoczęła współpracę z producentem zdrowej żywności - PurellaFood.

Agencji powierzono zadanie opracowania strategii oraz jej realizację w kontekście launchu suplementu diety Chlorella. Chlorella pojawi się na polskim rynku 1 października w sieci sklepów Rossmann.

Agencję Kostrzewa PR wybrano na podstawie rekomendacji. Kontrakt został podpisany na czas nieokreślony.

Za obsługę klienta odpowiada Hanna Białoń oraz Urszula Kostrzewa.

Dołącz do dyskusji: Kostrzewa PR wypromuje suplement diety Chlorella

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl