SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Kuba Wojewódzki” jest liderem, choć stracił 310 tys. widzów

16. sezon programu „Kuba Wojewódzki” oglądało 1,34 mln widzów. Było to o 310 tys. osób mniej niż rok wcześniej, ale TVN w paśmie emisji talk-show pozostał zdecydowanym liderem rynku. Wpływy z reklam wyniosły 11 mln zł.

Kuba Wojewódzki, fot. TVN Article

Premierowe odcinki 16. serii „Kuby Wojewódzkiego” na antenie TVN oglądać można w okresie od 4 marca do 27 maja br. we wtorki o godz. 22.30. Średnia widownia programu wyniosła 1,34 mln osób, co zapewniło stacji 14,94 proc. udziału wśród wszystkich widzów oraz 19,18 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.

Zdecydowanie największą popularnością w minionym sezonie cieszył się odcinek talk-show pokazany 8 kwietnia br., który obejrzało aż 1,85 mln widzów. Jego gośćmi byli Agnieszka Chylińska i Michel Moran. Drugie miejsce zajął odcinek z 18 marca br. z widownią wynoszącą 1,52 mln osób, w którym pojawili się modelka Luxuria Astaroth oraz członkowie kabaretu Paranienormalni.

Oglądalność talk-show odcinek po odcinku

Wirtualnemedia.pl

Wszyscy 4+

16-49

Data

AMR

SHR %

SHR %

2014-03-04

1 286 566

14,7%

18,9%

2014-03-11

1 077 629

13,1%

16,3%

2014-03-18

1 519 617

17,7%

25,8%

2014-03-25

1 177 636

14,1%

18,0%

2014-04-01

1 438 254

16,2%

20,3%

2014-04-08

1 845 924

20,5%

26,3%

2014-04-15

1 326 733

14,4%

19,0%

2014-04-22

1 097 594

12,4%

15,6%

2014-04-29

1 387 144

15,1%

20,4%

2014-05-06

1 311 950

14,4%

15,2%

2014-05-13

1 081 362

11,0%

13,8%

2014-05-20

1 430 602

15,4%

18,9%

2014-05-27

1 419 137

15,7%

20,9%

średnia

1 338 569

14,94%

19,18%


W porównaniu z emitowaną rok temu 14. serią „Kuba Wojewódzki” stracił 310 tys. widzów. Wówczas talk-show oglądało bowiem średnio 1,65 mln osób, a udział TVN w czasie jego emisji wynosił odpowiednio 18,30 proc. oraz 23,71 proc.

W paśmie nadawania „Kuby Wojewódzkiego” TVN cały czas jest jednak liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce zajęła TVP2, emitująca wówczas „Magazyn Expressu Reporterów” oraz filmy dokumentalne z cyklu „Świat bez fikcji”, co przełożyło się na 11,69 proc. udziału. Trzeci był Polsat (filmy; 11,41 proc.), a czwarta TVP1 (filmy, „Po prostu”, 7,27 proc.). W grupie komercyjnej TVN także była zdecydowanym liderem, ale drugie miejsce zajął tutaj Polsat przed TVP2.

Widownia „Kuby Wojewódzkiego” na tle konkurencji

 

Wszyscy 4+

16-49

Stacja

AMR

SHR %

SHR %

TVN - KW

1338569

14,94%

19,18%

TVP2

1047399

11,69%

7,59%

Polsat

1022088

11,41%

12,86%

TVP1

651597

7,27%

6,71%


Reklamy emitowane wokół zakończonej właśnie edycji programu Wojewódzkiego przyniosły stacji w sumie 10,98 mln zł. Rok temu wpływy z reklam były znacznie wyższe i wyniosły 20,4 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).

Nowe odcinki talk-show Kuby Wojewódzkiego widzowie TVN zobaczą jesienią tego roku.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Kuba Wojewódzki” jest liderem, choć stracił 310 tys. widzów

9 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
szwagier
Kuba zapros szwagra... z youtuba :-)
11 10
odpowiedź
User
gf
Simon Cowell dawna stwierdził ze to zalosny idota ale na program na licencji gdzie wszystko mu napiszą w made in Miszczak Tvn badziewie wystarczy
20 12
odpowiedź
User
jak
Liderem w traceniu widowni jest na pewno.
18 12
odpowiedź
User
E
No i już mamy kolejny program wielkiej Jesiennej ramówki hahahahaha
15 9
odpowiedź
User
dsd
Odcinek z Chylińską 1,8 mln widzów!
Takich gości powinien zapraszać :)
10 9
odpowiedź