Kuźniak i Chrząstowski w kampanii „Weź się za wołowinę”

Pod hasłem „Weź się za wołowinę” ruszyła kampania promująca mięso wołowe. W akcji - przygotowanej i realizowanej przez firmy AdComms Media & Marketing Group, Mediapolis Interactive i Nevada & Bloom - biorą udział znani kucharze Dariusz Kuźniak i Adam Chrząstowski.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Kuźniak i Chrząstowski w kampanii „Weź się za wołowinę”

Kampania „Weź się za wołowinę” ma na celu edukację w zakresie jakości produkowanego w Polsce mięsa wołowego, jego charakterystyki, walorów smakowych i możliwości wykorzystania kulinarnego, co w efekcie ma spowodować wzrost spożycia wołowiny.

Akcja jest skierowana przede wszystkim do mieszkańców dużych miast, w wieku powyżej 25 lat, interesujących się kuchnią, zarówno przygotowujących posiłki w domu, jak i bywających w restauracjach.

Kampanię wspierają znani szefowie kuchni: Dariusz Kuźniak (finalista programu „Top Chef”) oraz Adam Chrząstowski (współwłaściciel krakowskiego steakhouse’a „Ed Red”). W uruchomionym na potrzeby działań serwisie Wezsiezawolowine.pl będą oni przekazywać informacje o rasach mięsnych hodowanych w Polsce, wszechstronności wykorzystania mięsa czy jego wartościach odżywczych. Witryna zawiera też m.in. przepisy na potrawy z wołowiny.

grafika

Poprzez serwis prowadzone są również dwa konkursy: dla restauratorów i konsumentów. W pierwszym właściciele lokali mogą zgłaszać potrawy z polskiego mięsa wołowego, a po weryfikacji tego przesyłać ich zdjęcia. Następnie będą na nie głosować internauci, autorzy tych najwyżej ocenionych wygrają bony na zakup polskiej wołowiny.

Z kolei konsumenci mogą przesyłać zdjęcia przyrządzonych przez siebie potraw z mięsa wołowego wraz z przepisami. Nagrody będą przyznawane zarówno autorom najlepiej ocenianych dań, jak i użytkownikom, którzy przetestują i ocenią najwięcej przepisów.

Oba konkursy potrwają do listopada.

Za przygotowanie i realizację całej kampanii odpowiadają agencje AdComms Media & Marketing Group (koncepcja i kreacja), Mediapolis Interactive (serwis Wezsiezawolowine.pl) oraz Nevada & Bloom (działania PR). Organizatorem akcji jest Fundusz Promocji Mięsa Wołowego.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]