SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

L'Oréal Paris - case study

Akcja specjalna dla L'Oréal Paris Studio Line 'WystylizujPuotecka'.

Akcja specjalna dla L'Oréal Paris Studio Line"Wystylizuj Puotecka".
Marka L'Oréal Paris Studio Line, należąca do koncernu kosmetycznegoL'Oréal Polska oferuje szeroką gamę kosmetyków do stylizacjiwłosów. W skład tej linii kosmetyków wchodzą min. lakiery, pianki ikremy modelujące. Pozwalają one osiągnąć rozmaite efekty np.idealną gładkość włosów bądź ich maksymalną objętość, ekstremalnątrwałość bądź elastyczne utrwalenie. Są to kosmetyki nie tylkoułatwiające stylizacje włosów, ale również pozwalające na stworzeniwłasnego, oryginalnego stylu.

Kalendarium: Kampania "Wystylizuj Puotecka" trwałaod 05.05.08 do 06.07.08.

Autorzy kampanii "Wystylizuj Puotecka": PracowniaKreatywna "TIME 100%" działająca w strukturach Biura Reklamy TIMESA. Odpowiada ona za tworzenie i realizację projektów sponsorskich,w które angażują się stacje radiowe z portfolio Grupy.
Akcja została stworzona przy udziale domu mediowego ZenithOptimediaoraz agencji interaktywnej INSIGNIA.

Cele:

  • Zaprezentowanie szerokiej gamy produktów do stylizującychwłosów przez pryzmat efektu, jaki pozwalają osiągnąć.
  • Dotarcie do grupy celowej, którą stanowili trendsetterzy. Dlanich styl, wygląd i wizerunek to kategorie niezmiernie istotne. Sąwybredni i wybiórczo korzystają z mediów, niechętnie angażują się wdziałania promocyjne i reklamowe wymagające od jakiejkolwiekaktywności.
  • Wzmocnienie wizerunku marki L'Oréal Paris Studio Line jakonowoczesnej, wielkomiejskiej i podążającej za trendami.

Założenia kampanii:
Zaprojektowanie aktywności z użyciem radia i internetu, która:

  • zagwarantuje duży zasięg i dotarcie do grupy celowej,
  • przekona grupę celową do aktywnego uczestnictwa w akcji,
  • zrealizuje powyższe cele.

timeloreal


Narzędzia wykorzystane w kampanii:
Z założeń tych wyłoniła się spójna koncepcja akcji , w której wkażdym elemencie kluczową role odgrywał DJ Puoteck. W innowacyjnysposób, w całości został oddany do dyspozycji słuchaczy.

  • Internet. Stworzenie specjalnego interaktywnego studia - StudioLine (www.studioline.eska.pl)umożliwiło zaangażowanie internautów w akcje. Ich zadaniem byłowystylizowanie DJ-a Puotecka za pomocą kosmetyków L'Oréal ParisStudio Line. Uczestnicy zabawy wybierali fryzurę bazową, kolorwłosów oraz kosmetyki, pozwalające osiągnąć zamierzony efekt.Wielokrotne stylizowanie sprawiło, że internauci utrwalili sobiemożliwości, jakie niesie cała gama produktów. Zamieszczona nastronie galeria wykonanych stylizacji, dodatkowo podkreśliławszystkie możliwości płynące z użycia kosmetyków.
  • Radio. Kampania odbyła się na antenie radia ESKA, w programieESKA Live Rmx. Ze stworzonych stylizacji DJ Puoteck, prowadzącyESKA Live Rmx, wybierał najciekawsze. Każdą z nich czekałostateczny test na antenie. Wejścia konkursowe stanowiłyprzedłużenie aktywności internetowej. DJ sprawdzał czy takwystylizowany dostanie się do mekki muzyki klubowej, klubu Ministryof Sound w Londynie. (Ministry of Sound (MOS) jest londyńskimklubem nocnym i wytwórnią muzyczną znajdującą się w Elephant andCastle, Southwark, South London.) Jeśli udało się DJ owi Puoteckowiprzejść selekcje, autor stylizacji wygrywał nagrodę główną i sammógł wejść do wymarzonego klubu. Pozostali "styliści" otrzymywalizestawy kosmetyków L'Oréal Paris Studio Line do dalszych ćwiczeńswoich umiejętności.
  • Event. W sumie dziewięciu zwycięzców z osobami towarzyszącymi wtowarzystwie DJ-a Puotecka przeżyli niezapomnianą noc w Ministry ofSound. Na miejscu, przed imprezą styliści L'Oréal Paris Studio Linepoddali indywidualnej stylizacji każdego ze zwycięzców.


Efekty:

  • Dotarcie do potencjalnych Klientów Loréal Paris StudioLine.
  • Kampania osiągnęła bardzo szeroki zasięg w grupie docelowej.Dzięki działaniom antenowym ponad milionpotencjalnych użytkowników zapoznało się z produktami L'Oréal ParisStudio Line. Dowiedzieli się oni jakie efekty i możliwości daje ichzastosowanie.
  • Zaangażowanie grupy celowej w akcje.
    Stworzenie specjalnego interaktywnego studia - Studio Lineumożliwiło zaangażowanie internautów w akcje. W sumie wykonanychzostało 6125 stylizacji a liczba odsłon serwisuwyniosła 300 tys.
  • Wzmocnienie wizerunku marki L'Oréal Paris Studio Line jakonowoczesnej, wielkomiejskiej i podążającej za trendami.
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: L'Oréal Paris - case study

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
mujvggk
RjOjri ylkqykttgrzo, [url=http://bmnwkmywrctw.com/]bmnwkmywrctw[/url], [link=http://zcjqehheelzg.com/]zcjqehheelzg[/link], http://gakpstkeozwx.com/
odpowiedź