SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

L'Oréal Paris - case study

Akcja specjalna dla L'Oréal Paris Studio Line 'Wystylizuj Puotecka'.

Akcja specjalna dla L'Oréal Paris Studio Line "Wystylizuj Puotecka".
Marka L'Oréal Paris Studio Line, należąca do koncernu kosmetycznego L'Oréal Polska oferuje szeroką gamę kosmetyków do stylizacji włosów. W skład tej linii kosmetyków wchodzą min. lakiery, pianki i kremy modelujące. Pozwalają one osiągnąć rozmaite efekty np. idealną gładkość włosów bądź ich maksymalną objętość, ekstremalną trwałość bądź elastyczne utrwalenie. Są to kosmetyki nie tylko ułatwiające stylizacje włosów, ale również pozwalające na stworzeni własnego, oryginalnego stylu.

Kalendarium: Kampania "Wystylizuj Puotecka" trwała od 05.05.08 do 06.07.08.

Autorzy kampanii "Wystylizuj Puotecka": Pracownia Kreatywna "TIME 100%" działająca w strukturach Biura Reklamy TIME SA. Odpowiada ona za tworzenie i realizację projektów sponsorskich, w które angażują się stacje radiowe z portfolio Grupy.
Akcja została stworzona przy udziale domu mediowego ZenithOptimedia oraz agencji interaktywnej INSIGNIA.

Cele:

  • Zaprezentowanie szerokiej gamy produktów do stylizujących włosów przez pryzmat efektu, jaki pozwalają osiągnąć.
  • Dotarcie do grupy celowej, którą stanowili trendsetterzy. Dla nich styl, wygląd i wizerunek to kategorie niezmiernie istotne. Są wybredni i wybiórczo korzystają z mediów, niechętnie angażują się w działania promocyjne i reklamowe wymagające od jakiejkolwiek aktywności.
  • Wzmocnienie wizerunku marki L'Oréal Paris Studio Line jako nowoczesnej, wielkomiejskiej i podążającej za trendami.

Założenia kampanii:
Zaprojektowanie aktywności z użyciem radia i internetu, która:

  • zagwarantuje duży zasięg i dotarcie do grupy celowej,
  • przekona grupę celową do aktywnego uczestnictwa w akcji,
  • zrealizuje powyższe cele.

timeloreal


Narzędzia wykorzystane w kampanii:
Z założeń tych wyłoniła się spójna koncepcja akcji , w której w każdym elemencie kluczową role odgrywał DJ Puoteck. W innowacyjny sposób, w całości został oddany do dyspozycji słuchaczy.

  • Internet. Stworzenie specjalnego interaktywnego studia - Studio Line (www.studioline.eska.pl) umożliwiło zaangażowanie internautów w akcje. Ich zadaniem było wystylizowanie DJ-a Puotecka za pomocą kosmetyków L'Oréal Paris Studio Line. Uczestnicy zabawy wybierali fryzurę bazową, kolor włosów oraz kosmetyki, pozwalające osiągnąć zamierzony efekt. Wielokrotne stylizowanie sprawiło, że internauci utrwalili sobie możliwości, jakie niesie cała gama produktów. Zamieszczona na stronie galeria wykonanych stylizacji, dodatkowo podkreśliła wszystkie możliwości płynące z użycia kosmetyków.
  • Radio. Kampania odbyła się na antenie radia ESKA, w programie ESKA Live Rmx. Ze stworzonych stylizacji DJ Puoteck, prowadzący ESKA Live Rmx, wybierał najciekawsze. Każdą z nich czekał ostateczny test na antenie. Wejścia konkursowe stanowiły przedłużenie aktywności internetowej. DJ sprawdzał czy tak wystylizowany dostanie się do mekki muzyki klubowej, klubu Ministry of Sound w Londynie. (Ministry of Sound (MOS) jest londyńskim klubem nocnym i wytwórnią muzyczną znajdującą się w Elephant and Castle, Southwark, South London.) Jeśli udało się DJ owi Puoteckowi przejść selekcje, autor stylizacji wygrywał nagrodę główną i sam mógł wejść do wymarzonego klubu. Pozostali "styliści" otrzymywali zestawy kosmetyków L'Oréal Paris Studio Line do dalszych ćwiczeń swoich umiejętności.
  • Event. W sumie dziewięciu zwycięzców z osobami towarzyszącymi w towarzystwie DJ-a Puotecka przeżyli niezapomnianą noc w Ministry of Sound. Na miejscu, przed imprezą styliści L'Oréal Paris Studio Line poddali indywidualnej stylizacji każdego ze zwycięzców.


Efekty:

  • Dotarcie do potencjalnych Klientów Loréal Paris Studio Line.
  • Kampania osiągnęła bardzo szeroki zasięg w grupie docelowej. Dzięki działaniom antenowym ponad milion potencjalnych użytkowników zapoznało się z produktami L'Oréal Paris Studio Line. Dowiedzieli się oni jakie efekty i możliwości daje ich zastosowanie.
  • Zaangażowanie grupy celowej w akcje.
    Stworzenie specjalnego interaktywnego studia - Studio Line umożliwiło zaangażowanie internautów w akcje. W sumie wykonanych zostało 6125 stylizacji a liczba odsłon serwisu wyniosła 300 tys.
  • Wzmocnienie wizerunku marki L'Oréal Paris Studio Line jako nowoczesnej, wielkomiejskiej i podążającej za trendami.
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: L'Oréal Paris - case study

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
mujvggk
RjOjri ylkqykttgrzo, [url=http://bmnwkmywrctw.com/]bmnwkmywrctw[/url], [link=http://zcjqehheelzg.com/]zcjqehheelzg[/link], http://gakpstkeozwx.com/
8 8
odpowiedź