Launch MOTO RAZR V3

Agencja reklamowa Gruppa66 Ogilvy przygotowała kampanię wprowadzającą na polski rynek nowy telefon Motoroli - MOTO RAZR V3

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Najnowszy, supercienki telefon Motorola V3 o bogatych możliwościach będzie reklamowany w telewizji i prasie od końca  stycznia do początku marca 2005 r. Niecodzienny spot TV został wyprodukowany w Stanach Zjednoczonych przez nowojorski oddział agencji Ogilvy.

30-sekundowy spot telewizyjny MOTO RAZR V3, którego adaptacji dokonała Gruppa66 Ogilvy, został zatytułowany 'Transformer'. Bohaterka filmu, piękna młoda kobieta, znajduje się w nowocześnie wyposażonym pokoju. W pewnym momencie otaczające ją przedmioty zaczynają się zwijać i składać w rytm elektronicznych dźwięków. Najpierw laptop, potem głośniki, odtwarzacz MP3 oraz ciekłokrystaliczny wyświetlacz, na którym oglądała film. Wreszcie ściany pokoju, innych pomieszczeń w mieszkaniu i podłoga, na której stała bohaterka spotu składają się do ultracienkiego rozmiaru mieszczącego się w jej dłoni telefonu MOTO RAZR V3.

Spot nakręcono w studiu Film Planet w Sao Paulo, po czym poddano go obróbce cyfrowej w studiu The Orphanage w San Francisco. Reżyserię filmu powierzono Bruce'owi St. Claire - specjaliście od łączenia efektów specjalnych z konwencjonalnym przekazem, co zagwarantowało niecodzienny rezultat.

Kampania telewizyjna w Polsce rozpocznie się w drugiej połowie stycznia 2005 roku. Layouty prasowe uzupełnią przekaz od połowy lutego do początku marca. Planowaniem i zakupem mediów zajął się Universal McCann.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Canal+ jak Netflix. Dostęp tylko w jednym domu

Canal+ jak Netflix. Dostęp tylko w jednym domu

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Biedronka przegrała w sądzie. Ogromna kara za "Tarczę antyinflacyjną"

Biedronka przegrała w sądzie. Ogromna kara za "Tarczę antyinflacyjną"