SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

Lego w globalnej kampanii zachęca rodziców do zabaw z dziećmi

Producent klocków Lego prowadzi globalną kampanię reklamową, w której zwraca uwagę rodziców na to, jak ważna dla rozwoju dziecka jest zabawa z nim. Zachęca ich, by zrezygnowali z telefonów i komputerów, a czas ten poświęcili dzieciom.

Article

Aby zwiększyć świadomość i pomóc rodzicom wygospodarować więcej czasu oraz poświęcić więcej uwagi swym pociechom, Lego Duplo prowadzi 21-dniową ogólnoświatową kampanię „Nie przeszkadzaj w zabawie”.

Jak podaje firma, średnio 21 dni wystarcza, aby zmienić swoje nawyki, dlatego przez 21 dni zespół Lego Duplo nie będzie zamieszczał postów w social mediach w czasie, gdy dzieci się bawią, czyli od 5 rano do 8 wieczorem.

Celem kampanii jest zachęcenie rodziców do odłożenia telefonów, a w zamian poświęcenie czasu na zabawę z dzieckiem. - Wszyscy jesteśmy uzależnieni od telefonów komórkowych i dlatego powinniśmy pomyśleć o ich wyłączeniu podczas kontaktów z dziećmi. One uczą się od nas, a przecież nie chcemy, aby zachowywały się tak jak my. Zamiast tego przeprowadźmy z nimi np. lekcję językową. Nic nie bierze się z próżni, a rozmowa z dzieckiem o jego zainteresowaniach, pomaga mu nauczyć się nowych słów i nowych sposobów na wyrażanie siebie. Nasze badania pokazują, że użycie telefonu komórkowego w środku rozmowy między rodzicem a dzieckiem zakłóca naukę nowych słów. Dlatego lepiej zróbcie sobie i swojemu dziecku przerwę od telefonu komórkowego podczas zabawy - radzi Roberta Golinkoff z University of Delaware.

Kampania „Nie przeszkadzaj w zabawie” trwa do 18 marca. Obejmuje treści na profilach social mediowych Lego Duplo publikowane między 5 rano a 8 wieczorem. Poza tymi godzinami zespół marki  zamieszcza posty z poradami zabaw oraz refleksje rodziców i psychologów dziecięcych.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Lego w globalnej kampanii zachęca rodziców do zabaw z dziećmi

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing