Leszczyński ambasadorem marki "Laif"

W dniu 6 stycznia 2006 roku Robert Leszczyński został redaktorem naczelnym popkulturowego magazynu lifestle’owego "Laif".

ms
ms
Udostępnij artykuł:

Leszczyński zapowiedział zmiany na poziomie layout’owym oraz merytorycznym pisma. Decentralizacja zawartości, czyli odejście od tematów stricte warszawskich i okołowarszawskich, pluralizm tematyczny, liberalizacja poglądów przedstawianych na łamach pisma, wyraźne opowiadanie się po konkretnie określonej stronie sporów społecznych, urozmaicenie form dziennikarskich o publicystykę, nawiązanie współpracy ze znanymi nazwiskami i ważnymi postaciami życia społecznego i kulturalnego to główne założenia Roberta Leszczyńskiego, który zamierza jednocześnie pełnić rolę ambasadora marki „LAIF”. Grupa docelowa pisma pozostanie niezmienna - 18-25 lat. Pierwszy w całości przygotowany przez Leszczyńskiego LAIF ukaże się na początku marca 2006 roku.

Natomiast jeszcze w styczniu ukaże się drugie wydanie nowej tematycznej mutacji LAIF-a – LAIF SPECIAL. Po ogromnym zainteresowaniu czytelników pierwszym LAIF SPECIAL (w sprzedaży listopad-grudzień 2005), w całości poświęconym używkom, Wydawca podjął decyzję o wypuszczeniu na rynek kolejnego numeru specjalnego, tym razem poświęconego zimowym sportom ekstremalnym. LAIF SPECIAL 2 ukaże się w nakładzie 55 000 egzemplarzy, z trzema płytami CD dołączonymi do części nakładu w cenie 8,90 zł oraz z T-shirtem reklamowym LAIF EXTREME w cenie 11,90 zł (dystrybucja nakładu z T-shirtami tylko w Empiku).

Kolejne standardowe wydanie LAIF-a ukaże się na początku lutego. Będzie zawierać płytę CD oraz walentynkowy gadżet – modną smycz do telefonu.

Miesięcznik LAIF ukazuje się od 2001 roku, aktualnie w cenie 8,90 w nakładzie 55 000 (sprzedaż na poziomie 50-60% - dane ZKDP). Do każdego numeru dołączona jest płyta CD. Jego Wydawcą jest Vindobona Development & Publishing Polska, w której portfolio znajduje się też magazyn „LAIFSTYLE – moda trendy, styl życia”, skierowany do zamożnych i kosmopolitycznych mieszkańców największych miast w wieku 25-40 lat. LAIFSTYLE jako dwumiesięcznik ukazuje się od 2003 roku.

Sprzedażą powierzchni reklamowej obu tytułów zajmuje się firma Mediabroker.

ms
Autor artykułu:
ms
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy świąteczny spot Jakdojade

Nowy świąteczny spot Jakdojade

Przedpremierowe pokazy filmu "SONG SUNG BLUE" już 25 grudnia

Przedpremierowe pokazy filmu "SONG SUNG BLUE" już 25 grudnia

Republika chce ruszyć w świat ze stacją po angielsku. Sakiewicz chwali się inwestorami z USA

Republika chce ruszyć w świat ze stacją po angielsku. Sakiewicz chwali się inwestorami z USA

Trwa kampania promocyjna "Sylwestra z Dwójką"

Trwa kampania promocyjna "Sylwestra z Dwójką"

Zmiany w "Mam talent!". Do show TVN wraca dawny juror

Zmiany w "Mam talent!". Do show TVN wraca dawny juror

Zwrot ws. Olgi Malinkiewicz. Prezes Columbus reaguje po występie u Stanowskiego

Zwrot ws. Olgi Malinkiewicz. Prezes Columbus reaguje po występie u Stanowskiego