Lidl otwiera w Szwecji „Micromarkety" i zachęca do dzielenia się jedzeniem

Szwedzki oddział Lidla przygotował nową, nietypową akcję promocyjną. Do wyselekcjonowanej grupy klientów trafiły  paczki z produktami z Lidla. Z nich przygotowali i "sprzedawali" potrawy we własnych przydomowych "Micromarketach".

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Lidl otwiera w Szwecji „Micromarkety" i zachęca do dzielenia się jedzeniem

Akcja Lidla ma zachęcić Szwedów do robienia zakupów w Lidlu, a przy okazji zacieśniania więzów z sąsiadami i przyjaciółmi. Sieć do wybranych osób wysłała paczki ze świeżymi produktami, z których dało się przygotować obiad dla maksymalnie sześciu osób. Posiłek można zjeść w "Micromarketach", zorganizowanych w domach osób, do których wysłano paczki.

Klienci prowadzący "Mikromarlety" dostali od Lidla także gadżety, które pomogły im upodobnić się do pracowników sieci - czapeczki i koszulki z logo detalisty.

Kampania prowadzona jest w telewizji, radiu, prasie, na outdoorze oraz internecie.Za działania odpowiada dział marketingu Lidla przy wsparciu agencji Volt, JMWGolin, Make Your Mark i Starcom.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?