„Spróbuj, bo lepsze” - Lidl reklamuje pieczywo Bio (wideo)

Sieć sklepów Lidl Polska rozpoczęła kampanię reklamującą pieczywo marki własnej Bio. Akcję przygotowały i realizują firmy marketingowe GPD Agency i dom mediowy Havas Media.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
„Spróbuj, bo lepsze” - Lidl reklamuje pieczywo Bio (wideo)

Spot z kampanii pokazuje proces produkcji pieczywa Bio od uprawy zboża. Kampania podkreśla, że jest ono wytwarzane ze zboża z uprawy, w których nie stosuje się pestycydów ani GMO oraz, a pieczone w certyfikowanych piekarniach bez użycia spulchniaczy, barwników, emulgatorów i polepszaczy smaku.

Podsumowuje to slogan „Bio. Spróbuj, bo lepsze”.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/lidl-podroze-koniec-dlaczego-przyczyny-rezygnacji,7170790765869185a ##

 

Działania reklamowe Lidl Polska są realizowane m.in. w telewizji, interneci, radiu i samych sklepach tej sieci.

Za kreację reklam firmy odpowiada agencja GPD Agency, a za planowanie i zakup mediów dom mediowy Havas Media.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Nie żyje Chris Rea. Stworzył kultową piosenkę o Bożym Narodzeniu

Nie żyje Chris Rea. Stworzył kultową piosenkę o Bożym Narodzeniu

Resort kultury z programem wsparcia dla lokalnych mediów. 10 mln zł dla niezależnych redakcji

Resort kultury z programem wsparcia dla lokalnych mediów. 10 mln zł dla niezależnych redakcji

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń
Materiał reklamowy

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady