"Lista Przebojów Trójki” po nowemu. Pojawi się Szczęśliwa Trzynastka

Od piątku 28 lipca radiowa Trójka zmieni zasady głosowania w „Liście Przebojów Trójki”, prowadzonej przez Tomasza Miarę. Słuchacze mogą liczyć na większą pulę nowości muzycznych, pojawi się bowiem Szczęśliwa Trzynastka.

pp
pp
Udostępnij artykuł:
"Lista Przebojów Trójki” po nowemu. Pojawi się Szczęśliwa Trzynastka

W muzycznej audycji radiowej Trójki słuchacze będą mogli nadal oddawać głosy maksymalnie na pięć różnych utworów spośród 33 piosenek.

Nowością „Listy Przebojów Trójki” będzie notowanie 20 najpopularniejszych piosenek oraz 13 propozycji muzycznych, czyli tzw. Szczęśliwej Trzynastki, do której prowadzący będzie dodawał nowości muzyczne aktualnie znajdujące się na rynku fonograficznym i na które słuchacze też będą mogli głosować (dotąd lista składała się z 30 piosenek w notowaniu plus trzech propozycji).

Szczęśliwa Trzynastka będzie prezentowana w kolejności zaproponowanej przez autora audycji, a pierwsza dwudziestka w kolejności według liczby oddanych głosów.

O kolejności notowania Listy Przebojów Trójki decydują słuchacze, którzy przez cały tydzień mogą oddawać swoje głosy w aplikacji Trójki I na stronie internetowej rozgłośni. Do maja ub.r. głosowanie odbywało się za pomocą płatnych sms-ów.

Lista przebojów na antenie Trójki pojawiła się w kwietniu 1982 roku. Jej pomysłodawcą i gospodarzem zdecydowanej większości wydań był Marek Niedźwiecki (kiedy w latach 2007-2010 pracował w Radiu Złote Przeboje, listę prowadził Piotr Baron). Program wrócił na antenę w kwietniu ub.r. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska