“Super Express” z nową szefową działu Gwiazdy. W planach kolejne formaty wideo

Stanowisko szefowej działu Gwiazdy w dzienniku „Super Express” (Time) objęła Longina Stempurska, która zastąpiła w tej roli Sławomira Kowalskiego. Jej zastępcami zostali Monika Tumińska i Bartosz Wojsa. Niebawem kolejni dziennikarze mają zacząć prowadzić programy wideo w serwisie se.pl.

PP
PP
Udostępnij artykuł:
“Super Express” z nową szefową działu Gwiazdy. W planach kolejne formaty wideo

- Jestem przekonany, że Longina Stempurska świetnie poradzi sobie z nowymi zadaniami. To doświadczona redaktorka z ogromną wiedzą w zakresie szeroko rozumianej rozrywki i show biznesu. Mamy ambitne plany związane z tym segmentem naszego serwisu, w tym stworzenie zupełnie nowych projektów. Będziemy też realizować kolejne formaty wideo - mówi Grzegorz Zasępa, redaktor naczelny „Super Express”.

- Cieszę się na nowe wyzwania, a będzie ich dużo. Kładziemy mocny nacisk na dwutorowe prowadzenie marki „Super Express” gdzie druk wspierany jest przez nowe technologie - mówi Longina Stempurska.

Dotąd Longina Stempurska piastowała stanowisko zastępcy kierownika działu showbiznesowego, z tytułem związana jest od 1997 roku. Na stanowisko szefowej działu Gwiazdy zastąpiła Sławomira Kowalskiego, który po 27 latach odszedł z “Super Expressu”.

Monika Tumińska z dziennikarstwem związana jest od 15 lat, z „Super Expressem” od ponad ośmiu. Przeprowadziła setki wywiadów z największymi polskimi gwiazdami. Jest gospodynią programu „Gwiazdy w Skolimowie”, który można oglądać na YouTube „Super Expressu”.

"Super Express" stawia na treści wideo

- Program Moniki „Gwiazdy w Skolimowie” okazał się ogromnym sukcesem. Niebawem inni dziennikarze działu showbiznesowego wystartują z nowymi autorskimi programami - dodaje Zasępa.

Bartosz Wojsa z tytułem związany jest od 2020 roku. Stanowisko zastępcy szefa działu Gwiazdy będzie łączył z dotychczasowym stanowiskiem wydawcy strony głównej se.pl.

Sprzedaż wydania papierowego „Super Express” w trzecim kwartale 2022 roku wynosiła ponad 76  tys. egz. Portal se.pl notuje miesięcznie ok. 12 milionów realnych użytkowników.

Firma Time, która oprócz „Super Express” wydaje grupę czasopism oraz sprzedaje ofertę reklamową rozgłośni z Grupy Radiowej Time, w ub.r. osiągnęła wzrost przychodów o 5,4 proc. do 285,42 mln zł i zysku netto z 32,43 do 36,17 mln zł.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu