Lufthansa startuje z loterią #SayYesToTheWorld, do wygrania bilety lotnicze

Linie lotnicze Lufthansa wystartowały z międzynarodową kampanią promocyjną "Powiedz światu tak", której głównym elementem jest loteria promocyjna.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Lufthansa startuje z loterią #SayYesToTheWorld, do wygrania bilety lotnicze

W ramach loterii zarejestrowani uczestnicy mogą wygrać bilety na rejsy Lufthansy. Może w niej wziąć udział każdy, kto na stronie promocji Yes The World wybierze miejsce wirtualnym globie, które chciałby odkryć.

Główną nagrodą są dwa bilety na rejs powrotny z międzykontynentalnej siatki połączeń przewoźnika w klasie biznes, a drugą nagrodą w klasie ekonomicznej. Zdobywcy trzeciego i czwartego miejsca otrzymają po dwa bilety na rejs na trasach europejskich w dwie strony w klasie ekonomicznej.

Akcja trwa do 15 kwietnia, a lista zwycięzców podana w maju.

Lufthansa zainstalowała także w ramach kampanii fotele samolotowe w publicznych przestrzeniach w Monachium, Szanghaju i Nowym Jorku i zadała przechodniom siadających w fotelach pytanie “Dlaczego kochasz świat?”.

Kampania wystartowała w ramach ostatniego odświeżenia brandingu marki. Działania przygotowały Kolle Rebbe (koncepcja kreatywna), DDB (digital) i Mindshare (planowanie mediów).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Finał sukcesji po polsku. Dzieci prawomocnie wygrywają z Zygmuntem Solorzem

Finał sukcesji po polsku. Dzieci prawomocnie wygrywają z Zygmuntem Solorzem

Holding budowlany chce kupić dziennik od Polska Press. W grze były naczelny

Holding budowlany chce kupić dziennik od Polska Press. W grze były naczelny

Jedna reklama, jedno pytanie i miliony wzruszeń. Wracamy do historii "Dziadka" z Allegro

Jedna reklama, jedno pytanie i miliony wzruszeń. Wracamy do historii "Dziadka" z Allegro

Były prezes TVN24 znów pracuje dla TVN. Doradza Kasi Kieli [NASZ NEWS]

Były prezes TVN24 znów pracuje dla TVN. Doradza Kasi Kieli [NASZ NEWS]

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy