“Machina” bez e-wydania

Od stycznia 2012 roku w internecie nie będą się już pojawiać nowe numery e-wydania tygodnika muzycznego “Machina” wydawanego przez Platformę Mediową Point Group. Marka pozostanie wyłącznie w postaci serwisu internetowego.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

- Wyniki czytelnictwa e-wydań “Machiny” były satysfakcjonujące, ale polski rynek reklamowy nie dojrzał jeszcze do tego, aby zamieszczać reklamy wyłącznie w e-wydaniach, które nie mają swojego odpowiednika drukowanego. Dobre wyniki czytelnictwa nie gwarantowały zatem osiągnięcia rentowności projektu - mówi Michał M Lisiecki, prezes PMPG.

Jak podaje spółka, w ciągu pół roku liczba użytkowników serwisu Machina.pl wzrosła do blisko 80 tys., a liczba odsłon – do ponad 430 tys. - Model biznesowy serwisu Machina.pl okazał się efektywny, dlatego ten kanał dystrybucji będziemy rozwijać - mówi Lisiecki  - Naszym celem jest, aby Machina.pl była wiodącym eksperckim serwisem muzycznym - dodaje.

Redaktorem naczelnym “Machiny” pozostaje Piotr Metz. Jak podano w komunikacie, zespół redakcyjny został zredukowany.

“Machina” jako e-tygodnik była dostępna od czerwca tego roku, gdy tytuł przestał się ukazywać w druku (więcej na ten temat). Była dostępna bezpłatnie w internecie, a w sierpniu br. została również udostępniona użytkownikom urządzeń mobilnych. Od czerwca ukazało się 28 numerów e-wydania pisma.

pp
Autor artykułu:
pp
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

New Balance MADE in USA
Materiał reklamowy

New Balance MADE in USA

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]