“Machina” bez e-wydania

Od stycznia 2012 roku w internecie nie będą się już pojawiać nowe numery e-wydania tygodnika muzycznego “Machina” wydawanego przez Platformę Mediową Point Group. Marka pozostanie wyłącznie w postaci serwisu internetowego.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

- Wyniki czytelnictwa e-wydań “Machiny” były satysfakcjonujące, ale polski rynek reklamowy nie dojrzał jeszcze do tego, aby zamieszczać reklamy wyłącznie w e-wydaniach, które nie mają swojego odpowiednika drukowanego. Dobre wyniki czytelnictwa nie gwarantowały zatem osiągnięcia rentowności projektu - mówi Michał M Lisiecki, prezes PMPG.

Jak podaje spółka, w ciągu pół roku liczba użytkowników serwisu Machina.pl wzrosła do blisko 80 tys., a liczba odsłon – do ponad 430 tys. - Model biznesowy serwisu Machina.pl okazał się efektywny, dlatego ten kanał dystrybucji będziemy rozwijać - mówi Lisiecki  - Naszym celem jest, aby Machina.pl była wiodącym eksperckim serwisem muzycznym - dodaje.

Redaktorem naczelnym “Machiny” pozostaje Piotr Metz. Jak podano w komunikacie, zespół redakcyjny został zredukowany.

“Machina” jako e-tygodnik była dostępna od czerwca tego roku, gdy tytuł przestał się ukazywać w druku (więcej na ten temat). Była dostępna bezpłatnie w internecie, a w sierpniu br. została również udostępniona użytkownikom urządzeń mobilnych. Od czerwca ukazało się 28 numerów e-wydania pisma.

pp
Autor artykułu:
pp
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami