Maciej Boroń po 15 latach odszedł z MediaComu

Po prawie 15 latach pracę w domu mediowym MediaCom (GroupM/WPP) zakończył Maciej Boroń. Od ponad 4 lat kierował jednostką MediaCom Beyond Advertising.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Maciej Boroń po 15 latach odszedł z MediaComu

Maciej Boroń formalnie zakończył współpracę z MediComem w sierpniu br., ale pozostał w komitecie organizacyjnym niedawnego Esport Gaming Forum 2020, którego dom mediowy jest współorganizatorem. Obowiązki Boronia przejęte zostały przez Stanisława Grabowskiego – head of strategy.

Jednostka MediaCom Beyond Advertising została włączona do działu strategii, co związane jest ze zmianami struktury agencji - będzie oparta w większym stopniu o zespoły klienckie, a nie scentralizowane jednostki (jak MBA). Połączone zespoły funkcjonują jako "centrum eksperckie, wspierające zespoły przy szczególnie wymagających projektach (jak np. duże produkcje TV, strategie branded content dla całego portfolio) - przekazało nam biuro prasowe MediaCom.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/e-sport-i-gaming-co-moga-tam-zrobic-marki-reklamowo-i-sprzedazowo-analiza ##

Maciej Boroń związany z MediaComem od 2006 roku

Maciej Boroń z Mediacomem był związany od 2006 roku. Od tamtego momentu przeszedł wszystkie szczeble kariery w pionie Planning/Biznes. Zdobywał doświadczenie w pracy dla klientów z kategorii m.in. FMCG, telekomunikacyjnej i ubezpieczenia. W 2012 roku dołączył do MediaCom Beyond Advertising, gdzie początkowo jako head of content creation rozwijał strategiczne podejście do komunikacji z użyciem treści, a w 2016 roku objął kierownictwo w jednostce.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska