SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Maciej Bruzgo: z ZenithOptimedia do K2 Media

Maciej Bruzgo zaczął pracę jako senior performance manager w agencji mediowej K2 Media (należącej do Grupy K2). Wcześniej pracował m.in. w ZenithOptimedia, Omnicom Media Group i Universal McCann.

Maciej BruzgoArticle

Jako senior performance manager Maciej Bruzgo odpowiada w K2 Media za rozwój działu performance. - Zatrudnienie Maćka potwierdza kierunek, który obraliśmy kilka lat temu. Kompetencje w zakresie performance są kluczowe dla wielu naszych klientów i chcemy je konsekwentnie rozwijać - tłumaczy Przemysław Cyluk, media director agencji.

Poprzednio Bruzgo pełnił funkcję performance & AOD supervisor w Performics, dziale domu mediowego ZenithOptimedia. Wcześniej m.in. przez półtora roku pracował jako senior SEM specialist w Universal McCann oraz przez trzy lata (kolejno jako SEM assistant i SEM specialist) w dziale OMG Digital domu mediowego Omnicom Media Group.

Z branżą jest związany w sumie od sześciu lat. Zajmował się realizacją działań SEM i afiliacyjnych dla takich firm jak m.in. Grupa Renault, Deutsche Bank, Henkel, Johnson & Johnson.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Maciej Bruzgo: z ZenithOptimedia do K2 Media

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl