SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Magdalena Talma head of sales w LifeTube

Magdalena Talma objęła stanowisko head of sales w sieci partnerskiej LifeTube. Sandra Drażba awansowała na senior sales managera, a Mateusz Bill został nowym szefem działu rozrywka. 

Od lewej: Sandra Drażba, Magdalena Talma i Mateusz BillArticle

Magdalena Talma rozszerzy zakres odpowiedzialności i kompetencji, przejmując kierownictwo nad całym działem sprzedaży LifeTube. Wcześniej obowiązki dzieliła z Gabrielą Barnat, która w lutym tego roku rozstała się z firmą.

Talma w LifeTube pracuje od trzech lat. Odpowiada za współpracę z agencjami reklamowymi i domami mediowymi, obsługę klienta czy budowanie relacji biznesowych.

W zespole Magdaleny Talmy awansowała Sandra Drażba, która odtąd pełni funkcję senior sales managera.

Mateusz Bill na stanowisku head of management - entertainment będzie zarządzał działem managerów twórców rozrywkowych zrzeszonych w sieci LifeTube (między innymi kanałów takich jak Matura To Bzdura, 20m2 - kanał Łukasza Jakóbiaka, 7 metrów pod ziemią - kanał Rafała Gębury, Magda Bereda czy Na Pełnej). Odpowiada za budowę i rozwój zespołu, współtworzy plan i strategię rozwoju firmy, we współpracy z pozostałymi teamami.

W marcu tego roku Mediacap (do której należy sieć partnerska TalentMedia) kupiła za 9,23 mln zł 79,05 prc. udziałów LT Group, właściciela sieci LifeTube.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Magdalena Talma head of sales w LifeTube

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
.
A po polsku stanowisk nie można już podawać?
odpowiedź
User
Fajnie!
Natura nie znosi próżni. Pieniądze, które kiedyś szły do prasy, dziś idą do LifeTube.
odpowiedź