„Daj się zaskoczyć” w reklamach przyprawy Maggi (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa przyprawy w płynie Maggi (produkowanej przez Nestlé Polska) realizowana pod hasłem „Daj się zaskoczyć”. Bohaterkami reklam są kobiety.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
„Daj się zaskoczyć” w reklamach przyprawy Maggi (wideo)

Spoty z kampanii pokazują kobiety, które zaskakują swoje znajome podczas przyrządzania potraw z użyciem przyprawy Maggi. Starsza kobieta chwali się młodym atrakcyjnym partnerem, którego poznała w Kalifornii, natomiast młoda pokazuje pierścionek zaręczynowy. Tymczasem przyjaciółki są bardziej zaskoczone tym, że bohaterki dodają Maggi do różnych potraw.

 

Kampania jest realizowana pod hasłem „Daj się zaskoczyć”, obejmuje przede wszystkim telewizję oraz internet.

 

Dział public relations Nestlé Polska nie odpowiedział na nasze pytania dotyczące szczegółów akcji.

Za obsługę firmy w zakresie planowania i zakupu mediów odpowiada dom mediowy MEC.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]