Małgorzata Sabala za Magdalenę Kosch-Maćkowiak na czele działu marketingu Egmont Polska

Magdalena Kosch-Maćkowiak nie szefuje już działem marketingu w Egmont Polska, zastąpiła ją Małgorzata Sabala. Z kolei Dariusza Zduniuka, dotychczasowego sales directora, zastąpiła Martyna Chrzanowska na stanowisku managera działów komiksów i gier planszowych.

jk
jk
Udostępnij artykuł:
Małgorzata Sabala za Magdalenę Kosch-Maćkowiak na czele działu marketingu Egmont Polska
czekaj...

Zmiany mają związek ze sprzedażą działu książek wydawnictwu Harper Collins Polska. Obie odchodzące osoby przeszły do tego właśnie wydawnictwa. Martyna Chrzanowska jest sales managerem obu działów od początku maja. Jest związana z Egmont Polska od 7 lat, dotychczas była odpowiedzialna za sprzedaż produktów na rynku tradycyjnym.

Z kolei kierująca działem marketingu Małgorzata Sabala w dziale marketingu Egmont Polska pracuje od 14 lat.

Magdalena Kosch-Maćkowiak po pożegnaniu z Egmont Polska od początku maja pracuje jako dyrektor marketingu w HarperCollins Polska.

Egmont Publishing już na początku kwietnia informował, że wycofuje się z wydawania książek dla dzieci i sprzedaje ten pion firmy spółce wydawniczej Harper Collins Publisher. W maju transakcja została sfinalizowana.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję