SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Mam talent!” zyskał 200 tys. widzów. Za rok kolejna edycja

Siódma edycja „Mam talent!” zgromadziła o 200 tys. widzów więcej niż emitowana rok temu szósta seria talent-show. TVN w czasie emisji programu był zdecydowanym liderem rynku, a wpływy reklamowe wyniosły 48,3 mln zł.

fot.: Cezary Piwowarski/TVNfot.: Cezary Piwowarski/TVN

TVN siódmą odsłonę „Mam talent!” emitował w soboty o godz. 20.00 w okresie od 6 września do 6 grudnia br. Średnia widownia odcinków tej edycji show wyniosła 3,38 mln osób, co przełożyło się na 21,88 proc. udziału wśród wszystkich widzów oraz 23,10 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.

Największą publiczność zgromadził finałowy odcinek formatu, który miał 3,52 mln oglądających.

Top odcinki siódmej edycji „Mam talent!”

Wirtualnemedia.pl

Wszyscy 4+

Data

Start

Koniec

AMR

SHR%

06-12-2014

19:59

22:10

3 902 347

23,81%

27-09-2014

20:01

21:41

3 740 922

24,40%

18-10-2014

20:00

21:41

3 674 243

23,08%


W porównaniu do analogicznego okresu ub.r. program zyskał 210 tys. widzów. Emitowaną wówczas szóstą serię formatu średnio oglądało 3,17 mln osób, a udział TVN wynosił odpowiednio 21,43 proc. oraz 23,92 proc. udziału (więcej na ten temat).

„Mam talent!” w swoim paśmie emisji pozostał zdecydowanym liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce zajęła TVP1, która miała 13,37 proc. udziału. Stacja ta w tym czasie emitowała serwis pogodowy, serial „Komisarz Alex” oraz filmy fabularne. Trzeci był Polsat (filmy fabularne; 11,12 proc.), a czwarte miejsce zajęła TVP2 („The Voice of Poland”; 10,48 proc.).

W grupie komercyjnej przewaga TVN nad konkurentami była jeszcze większa. Drugie miejsce należało tutaj do Polsatu, a dalej uplasowały się: Dwójka i Jedynka.

Widownia programu na tle konkurencji

Wirtualnemedia.pl

Wszyscy 4+

16-49

Stacja

AMR

SHR %

SHR %

TVN - Mam talent!

3 376 905

21,88%

23,10%

TVP1

2 063 268

13,37%

9,69%

Polsat

1 716 387

11,12%

14,43%

TVP2

1 617 079

10,48%

10,00%


Wpływy z reklam przy emisji „Mam talent! 7” wyniosły 48,27 mln zł, podczas gdy szósta seria przyniosła z reklam 74,22 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

Zwycięzcą siódmej edycji programu został 15-letni wokalista Adrian Makar. Wygrał on 300 tys. zł. Drugie miejsce zajęła Berenika Nienadowska, a trzeci był Mateusz Guzowski.

TVN jest zadowolony z wyników oglądalności siódmej odsłony „Mam talent!”. Kolejną edycją show widzowie stacji prawdopodobnie zobaczą jesienią 2015 roku - ostateczna decyzja zapadnie wiosną.

Dołącz do dyskusji: „Mam talent!” zyskał 200 tys. widzów. Za rok kolejna edycja

11 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
XXXX
Fakt, że w Mam talent wygrywa śpiewak powoduje, że kolejnej edycji już chyba nie będę oglądał...
odpowiedź
User
Marek
Wykorzystali nieświadomego nastolatka z domu dziecka, zarobili na nim 48 milionów po czym wystawili hejterom. Ładnie, nie ma co
odpowiedź
User
mateusz
to jest naprawdę niebywałe. tyle lat a oglądalność udziału i co najważniejsze wpływy są olbrzymie, jeszcze rosną względem ubiegłorocznych+brak większych zmian w realizacji KAŻDY, nawet antyfan TVN który choć odrobinę się na tym zna, a nie jest plotkarskim widzem, powinien przyznać że to imponujące
odpowiedź