Marcin Art: z Burda Media do 38PR & Content Communication

Do zespołu Grupy 38PR & Content Communication dołączył Marcin Art, obejmując stanowisko dyrektora ds. sprzedaży. Ostatnio związany był z wydawnictwem Burda Media.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Art w 38PR & Content Communication odpowiada za działania sprzedażowe w obszarze usług świadczonych przez poszczególne spółki grupy: 38media, 38PR, 38digital i 38production.

Od 2005 roku Marcin Art pracował w TVN. W 2011 roku przeszedł do branży wydawnictw prasowych: najpierw pracował w G+J Polska, a potem Burda Media. W tej drugiej firmie odpowiadał za pozyskiwanie partnerów do współpracy oraz realizację budżetów w segmencie poradników.

W Grupie 38PR & Content Communication działaniami sprzedażowymi zajmują się także Aneta Rybus jako new business director oraz Rafał Taranowski na stanowisku dyrektora ds. mediów.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem