Marcin Dorociński ambasadorem PZU, reklamuje „rewolucję w OC” (wideo)

Aktor Marcin Dorociński został twarzą reklamową PZU. W pierwszej kampanii, przygotowanej przez DDB Warszawa i Starlink, promuje nową ofertę OC wprowadzoną niedawno przez ubezpieczyciela.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Marcin Dorociński ambasadorem PZU, reklamuje „rewolucję w OC” (wideo)
Marcin Dorociński w reklamie PZU

Dorociński w reklamach PZU ma odzwierciedlać spokój, który firma zapewnia jej klientom. - To jeden z najbardziej znanych i najlepszych aktorów. Jego wizerunek, zarówno aktorski jak i prywatny, świetnie do nas pasuje. Jest dojrzały, stabilny, przyjazny i ciepły - wylicza Marta Życińska, dyrektor biura marketingu w PZU.

W pierwszej kampanii, startującej w czwartek, Dorociński reklamuje nową ofertę OC, opartą na bezpośredniej likwidacji szkody, którą PZU od początku kwietnia promuje pod hasłem „Rewolucja w OC” (zobacz szczegóły). Koncepcję i kreację reklam przygotowała agencja DDB Warszawa, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy Starlink.

Według magazynu „Forbes” wizerunek reklamowy Marcina Dorocińskiego jest warty 392 tys., co dało mu 43. miejsce na zeszłorocznej liście 100 najcenniejszych marketingowo polskich gwiazd (zobacz cały ranking).

Poprzednią znaną osobą reklamującą PZU był Rewiński - latem 2012 roku wcielił się w molocha symbolizujący dawny wizerunek porzucany przez firmę wraz ze zmianą identyfikacji wizualnej (przeczytaj więcej na ten temat).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu