Marcin Ejsmont: z Grey Group do Lemon Sky J. Walter Thompson

Marcin Ejsmont zaczął pracę jako senior strategic planner w agencji reklamowej Lemon Sky J. Walter Thompson. Wcześniej pracował m.in. w agencjach Grey Group Poland, Brain i Testardo Gram.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Marcin Ejsmont: z Grey Group do Lemon Sky J. Walter Thompson

W dziale strategii Lemon Sky J. Walter Thompson Marcin Ejsmont pracuje od połowy listopada.

Poprzednio przez pięć lat był związany z Grey Group Poland, gdzie realizował projekty m.in. dla mBanku, Cyfrowego Polsatu, Play Ferrero, KGHM, Lotosu i Kompanii Piwowarskiej. Współtworzone przez niego kampanie zdobyły m.in. sześć nagród Effie, dwie Mixx Awards i nominację do Euro Effie.

Wcześniej pracował w agencjach Brain, Testardo Red Cell / Testardo Gram i V&P.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta