SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

Marcin Gąska w TalentMedia jako creative lead

Marcin Gąska awansował w agencji influencer marketingu TalentMedia (należącej do holdingu Mediacap) na stanowisko creative lead. W firmie pracuje od ub.r.

Marcin Gąska Article

Jako creative lead Marcin Gąska zarządza w TalentMedia pięcioosobowym zespołem kreatywnym oraz koordynuje procesy kreatywne (grafika, copywriting) dla kanałów youtube’owych największych marek obsługiwanych przez agencję, takich jak Tymbark (Studio Tymbark), OBI (Wyremontowani), Hebe (Urodomaniaczki). Gąska zamierza rozbudowywać swój dział.

- YouTube to bardzo specyficzne i wymagające środowisko. Współpracując z naszą agencją, Marcin Gąska od początku wykazuje się ogromnym profesjonalizmem oraz świadomością tej specyfiki, znajomością konkretnych narzędzi i rozwiązań, które pozwalają realizować cele naszych klientów. Na stanowisku Creative Lead będzie miał szansę w pełni zaprezentować swoje umiejętności w zakresie kreacji oraz pogłębić swoją specjalizację, by maksymalnie wykorzystać potencjał YouTube do budowania kanałów marek naszych klientów - komentuje Piotr Łuczak, partner zarządzający w TalentMedia.

Marcin Gąska pracuje w TalentMedia od ub.r. Wcześniej był związany z sieciami reklamowymi Goldbach Audience i Społeczności oraz biurem reklamy Polsat Media, zajmował się tam kampaniami dla klientów takich jak Nestle, P&G, Visa, Maspex czy mBank. W branży reklamowej pracuje od pięciu lat.

W ub.r. łączne wpływy TalentMedia, Opinie.pl i Plastream (wszystkie te marki należą do Mediacapu) wyniosły 34,3 mln zł, o 57 proc. więcej niż rok wcześniej.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Marcin Gąska w TalentMedia jako creative lead

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl