Marcin Wysocki na czele zespół SEM i paid social w K2 Precise

Marcin Wysocki objął funkcję precision marketing managera w agencji marketingu precyzyjnego K2 Precise. Ostatnio był business integration managerem w Perfomics.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Marcin Wysocki na czele zespół SEM i paid social w K2 Precise
Marcin Wysocki

W K2 Precise Marcin Wysocki objął zarządzanie zespołami SEM i paid social. Odpowiada za budowanie synergii pomiędzy ekosystemami Google i Facebooka oraz rozwój zintegrowanych usług.

Doświadczenie zawodowe Wysocki gromadził w Agorze, AdTaily (obecnie Yieldbird) i Performics. W tej ostatniej odpowiadał za zespół obsługujący ok. 30 klientów, takich jak m.in. Grupa Maspex, Credit Agricole, TVN, Sandoz i Deichmann. Wraz z zespołem wdrażał zaawansowane projekty technologiczne dla bankowości m.in. sztuczną inteligencję wspierającą call center oraz DMP (platformę do zarządzania danymi).

Z branżą marketingu związany od siedmiu lat.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"