SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Marta Glinka za Michała Lemana dyrektorem marketingu LOT

Marta Glinka objęła funkcję dyrektora marketingu PLL LOT. Zastąpiła na tym stanowisku Michała Lemana, który został dyrektorem zarządzającym LOT Travel.

Marta Glinka Article

Jako dyrektor marketingu w PLL LOT Glinka będzie odpowiedzialna m.in. za stworzenie nowej strategii marketingowej firmy i odświeżenie wizerunku jej marki.

Poprzednio pracowała jako marketing manager CEDC Polska. Odpowiadała m.in. za rozwój marek importowanych, koordynację wprowadzenia na rynek Żubrówki Białej i kreatywnego opakowania Żubrówki, a także przygotowała długookresową strategię rozwoju portfolio dla całej kategorii wódek i whisky. Wcześniej pracowała m.in. w Tchibo Warszawa. Z branżą marketingową jest związana od ponad 15 lat.

W PLL LOT poprzednio dyrektorem marketingu i produktu był Michał Leman, przy czym kilka tygodnik temu w ramach wprowadzania nowej struktury w firmie obszary marketingu i produktu zostały rozdzielone. Leman nadal pełni jeszcze obowiązki dyrektora biura rozwoju produktu, ale przede wszystkim jako dyrektor zarządzający odpowiada za rozwój LOT Travel - utworzonego w czerwcu br. biura podróży zajmującego się kompleksową obsługą podróży służbowych, sprzedażą pakietów wyjazdowych przygotowywanych według indywidualnych potrzeb klientów oraz dystrybucją oferty największych polskich biur podróży.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Marta Glinka za Michała Lemana dyrektorem marketingu LOT

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Dżordż
Mocna zdjęciówa!
9 8
odpowiedź
User
Clunej
Zdjęcie do wymiany. Porażka i masakra
8 8
odpowiedź
User
seba
foto w orginale jest OK, tylko tu ktoś zaszalał z ZOOOMEM
8 8
odpowiedź