Marta Krzemińska na czele działu obsługi klienta w Peppermint powered by Quad

Marta Krzemińska, dotychczasowa group account manager, awansowała na stanowisko head of client service w Peppermint powered by Quad. Z agencją związana jest od 2019 roku.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Marta Krzemińska na czele działu obsługi klienta w Peppermint powered by Quad
Marta Krzemińska, fot. materiały prasowe

Marta Krzemińska w swojej nowej roli będzie odpowiedzialna za skuteczne zarządzanie obszarem obsługi klienta, kierując zespołem doświadczonych specjalistów. Jej zadaniem będzie nie tylko utrzymanie najwyższych standardów obsługi klienta, ale także rozwijanie strategicznych relacji z partnerami biznesowymi. W Peppermint raportuje do Bartka Cymera, dyrektora zarządzającego agencji.

Krzemińska ma ponad 15 letnie doświadczenie zawodowe. W Peppermint powered by Quad prowadzi kluczowych klientów z rynku amerykańskiego grupy Quad oraz nadzoruje pracę dla takich klientów, jak CEDC, Kraft Heinz, SEGRO czy Pluxee. 

Doświadczenie zdobywała prowadząc projekty dla klientów takich jak Netia, Diageo Polska, BOS Bank, TUI, SODEXO, Nestle Nutrition, ZT Kruszwica czy VOX. Przez dwa lata prowadziła także własną firmę z branży fitness. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu