Martin Stankiewicz przygotował film krótkometrażowy dla Coca-Coli

"Ostatnia dostawa" to tytuł najdłuższego filmu, który na swoim kanale opublikował Martin Stankiewicz. Produkcja powstała w ramach kampanii Coca-Coli „Razem Smakuje Lepiej”.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Ponad 25-minutowa produkcja opowiada romantyczną historię pewnego dostawcy pizzy i uroczej ukraińskiej dziewczyny. Prace nad filmem trwały już od marca, a sama preprodukcja rozpoczęła się pod koniec czerwca. W realizację filmu zaangażowana była ponad 30-osobowa ekipa.

- To najdłuższy film, jaki do tej pory stworzyłem. 26 minutowy short udało nam się nagrać w 3 dni (a w zasadzie 1 dzień i 2 noce) zdjęciowe, co było zawrotnym tempem. Zwłaszcza gdy od lat staram się, by moje produkcje filmowe nie były amatorskie. Z pomysłem romantycznej relacji dostawcy pizzy i klientki chodziłem już od dłuższego czasu. W momencie gdy Coca-Cola zaproponowała mi współpracę przy tej kampanii, uznałem, że to idealny moment na jej wykorzystanie - wyjaśnia Martin Stankiewicz.

Martin Stankiewicz i Helen Mazanova w filmie dla Coca-Coli

W rolę ukraińskiej bohaterki filmu wcieliła się Helen Mazanova, która również współpracuje z marką Coca-Cola przy okazji innego projektu branded content Coca-Coli, „Smaki Bez Granic” na Onecie.

- Bardzo ucieszyła nas też możliwość zaangażowania do projektu Helen Mazanovej, która reprezentuje jedną z najliczniejszych w Polsce mniejszości narodowych. Multikulturowy i wielonarodowy wątek naszej trwającej od kwietnia kampanii to komentarz marki do coraz głębszych podziałów, widocznych dziś w Polsce, Europie i na świecie - mówi Urszula Czerniawska, brand manager Coca-Cola Poland Services.

Za scenariusz, reżyserię i montaż odpowiada Martin Stankiewicz. Za zdjęcia odpowiedzialny jest Sławomir Nadolski.

Za koordynację współpracy firmy z influencerem odpowiada dom mediowy MediaCom.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol

Stacja Deutsche Welle na czarnej liście Rosji

Stacja Deutsche Welle na czarnej liście Rosji

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie
Materiał reklamowy

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie

Córka Poczobuta w imieniu ojca odebrała Nagrodę Sacharowa

Córka Poczobuta w imieniu ojca odebrała Nagrodę Sacharowa