Marzena Witczyńska i Katarzyna Głowacka: z McCann Worldgroup do własnej agencji Brave Hearts

Marzena Witczyńska i Katarzyna Głowacka - dotychczas związane z agencją reklamową McCann Worldgroup - założyły własną agencję marketingową Brave Hearts.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Marzena Witczyńska i Katarzyna Głowacka: z McCann Worldgroup do własnej agencji Brave Hearts
Od lewej: Marzena Witczyńska i Katarzyna Głowacka

Brave Hearts świadczy usługi z zakresu marketingu, wsparcia sprzedaży i public relations. Agencja już zrealizowała projekty dla dwóch klientów, jednak ich nazw nie ujawnia. Jej właścicielki zdradzają, że negocjują kolejne kontrakty. Na jesień zaplanowano rekrutację do działów produkcji i obsługi klienta.

Marzena Witczyńska i Katarzyna Głowacka pracują ze sobą od sześciu lat. Ostatnio w agencji McCann Worldgroup, gdzie Witczyńska była business unit directorem, a Głowacka senior creative managerem. Wcześniej pracowały w agencji marketingu zintegrowanego Mea Group.

W swojej karierze zawodowej obie współpracowały z takimi klientami, jak Samsung Electronics, Douglas Polska, Totalizator Sportowy. Realizowały takie projekty, jak FIFA Worldcup Trophy Tour by Coca-Cola i Kobieca Strona Samsung.

W Brave Hearts Marzena Witczyńska pełni funkcję CEO, a Katarzyna Głowacka - creative directora.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu