MasterCard uśmiechami reklamuje program rabatowy Buy&Smile

Rozpoczęła się kampania reklamująca program rabatowy Buy&Smile oferowany przez MasterCard. Akcję przygotowały firmy McCann Worldgroup i Carat Polska.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
0 komentarzy
MasterCard uśmiechami reklamuje program rabatowy Buy&Smile

Program Buy&Smile jest dostępny zarówno dla indywidualnych, jak i biznesowych użytkowników wybranych kart MasterCard (m.in. Gold, Platinum, World i World Debit). Obejmuje zniżki w ponad 2 tys. sklepów i punktów usługowych w całej Polsce (kawiarniach, restauracjach, sklepach z biżuterią, odzieżą, obuwiem, elektroniką użytkową, ksiegarniach, salonach fryzjerskich i kosmetycznych, biurach podróży, hotelach, wypożyczalniach samochodów, przy zakupie artykułów biurowych czy programów komputerowych). Aby skorzystać z rabatu, wystarczy poinformować sprzedawcę o zamiarze płatności kartą MasterCard.

Reklamy programu Buy&Smile podkreślają, że otrzymanie takiej zniżki to oczywisty powód do uśmiechu. Ponadto prezentują aplikację mobilną ułatwiającą wyszukiwanie lokali biorących udział w programie.

grafika

Akcja reklamowa jest prowadzona w internecie, radiu, prasie oraz centrach handlowych (działania ambientowe). Potrwa do końca listopada.

Kreację kampanii przygotowała agencja McCann Worldgroup, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Carat Polska.

Komentarze (0)
lelum
13 lat temu

Wolę korzystać z usług mniejszych firm - jestem abonentem NOM, o którym tu nawet nie wspomniano - rachunki mam niskie i jestem zadowolony.

Komentujesz jako

Każda opinia jest cenna. Wyraź swoje zdanie, dbając o wzajemny szacunek.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

TOK FM współpracuje z satyrykiem Jankiem Kozą

TOK FM współpracuje z satyrykiem Jankiem Kozą

Prezydent ratuje KRRiT. Nie zgadza się z Sejmem i Senatem

Prezydent ratuje KRRiT. Nie zgadza się z Sejmem i Senatem

"Pierwszy na orbicie gorących newsów" hasłem kampanii Pomponika

"Pierwszy na orbicie gorących newsów" hasłem kampanii Pomponika

"Stekiem" i "kiełbasą" można nazwać tylko mięso. Europosłowie zdecydowali

"Stekiem" i "kiełbasą" można nazwać tylko mięso. Europosłowie zdecydowali

Kiedy Polacy naprawdę patrzą? Wydarzenia kobiecego sportu, które angażują publiczność
Materiał reklamowy

Kiedy Polacy naprawdę patrzą? Wydarzenia kobiecego sportu, które angażują publiczność

Na Krakowskim Przedmieściu powstał sklep Wokulskiego. Startują zdjęcia do kolejnej "Lalki"

Na Krakowskim Przedmieściu powstał sklep Wokulskiego. Startują zdjęcia do kolejnej "Lalki"