Mastermind zrealizuje kampanię dla Ministerstwa Infrastruktury i Rozwoju

Mastermind Media wygrał przetarg Ministerstwa Infrastruktury i Rozwoju na przygotowanie i realizację szeroko zakrojonej kampanii reklamowej. Firma pokonała w nim czternastu konkurentów.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Resort infrastruktury przetarg prowadził od jesieni ub.r. Dotyczył on realizacji kampanii promocyjnej o szerokim zasięgu dotyczącej efektów wdrażania Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, w tym opracowania koncepcji kreatywnej, produkcji elementów kampanii, planowania i zakupu mediów do niej.

Swoje oferty, oprócz Mastermind Media, złożyli również: agencja reklamowa Formind, Media Group, Grupa PRC, Initiative Media Warszawa, Fabryka Komunikacji Społecznej, Agencja Reklamowa 4 All, Link PR, Pert Public Relations, Ecorys Polska, Fundacja „Fly Film”, John Pitcher, Profile i konsorcjum złożone z agencji reklamowej Opus B i Infinity Media oraz konsorcjum firm European Culture Consulting Culture Factory, Digital One Consulting i Value Media.

Kampania zaplanowana przez ministerstwo będzie obejmować prasę, internet (w tym Facebook). Do zadań Mastermind Media należy opracowanie koncepcji kreatywnej kampanii w tym grafiki wykorzystywanej do działań promocyjnych, scenariusza spotu promocyjnego oraz storyboardu, layoutu publikacji, koncepcji promocji w internecie. Firma zajmie się realizacją kampanii, planowaniem i zakupem mediów itp. Dokładny termin realizacji kampanii nie został podany.

Wartość umowy pomiędzy Mastermind Media a Ministerstwem Infrastruktury i Rozwoju wynosi 904 tys. zł.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska