SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Maszynista i kasjerka w kolejnych reklamach PKP Intercity (wideo)

Bohaterami drugiej odsłony kampanii reklamowej PKP i PKP Intercity są pracujący w tych firmach maszynista i kasjerka. Akcja, przygotowana przez firmy BBDO Warszawa i Havas Media, jest prowadzona pod hasłem „PKP. Zapowiada się dobra podróż”.

Article

W jednej z nowych reklam kobieta pracująca w PKP Intercity rozmawia z sąsiadką, tłumacząc jej, że bilet na podróż tymi liniami jest o 30 proc. tańszy, jeśli kupi się go z dwutygodniowym wyprzedzeniem, a tanie bilety są dostępne w ramach oferty Superpromo. Drugi spot pokazuje, jak  maszynista PKP Intercity przekonuje kobietę spotkaną w kawiarni, że podróż pociągiem z Warszawy do Trójmiasta zajmuje niecałe trzy godziny. Kampania zachęca do sprawdzenia oferty przewoźnika w jego serwisie internetowym Intercity.pl, w którym można też kupić bilet.

Jest to druga odsłona kampanii reklamowej PKP i PKP Intercity prowadzonej od dwóch tygodni pod hasłem „PKP. Zapowiada się dobra podróż”. Bohaterką pierwszych reklam była konduktorka, która do oferty przewoźnika przekonywała rodziców innych dzieci na zebraniu szkolnym (zobacz szczegóły).

Obecny etap akcji obejmuje telewizję (ok. 3,5 tys. emisji spotów) oraz radio, a od początku marca będzie też prowadzony w internecie oraz na outdoorze (ponad 900 nośników w dużych miastach, m.in. Warszawie, Gdańsku, Wrocławiu, Krakowie, Poznaniu i Katowicach).

Kreacją kampanii zajęła się agencja reklamowa BBDO Warszawa, natomiast za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Havas Media.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Maszynista i kasjerka w kolejnych reklamach PKP Intercity (wideo)

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
mateusz
jasne.. pracownikami...
9 8
odpowiedź
User
c-slash
Panna kasjerka z pierwszego spotu imho dobrze siedzi w roli.
Natomiast Mechanik z drugiego spotu za bardzo cacany…
10 8
odpowiedź
User
paniusia
ale piesek słodziak :)
10 8
odpowiedź
User
w
Po co te reklamy, teraz nam wmawiają, że PKP to co innego niż to co jeździ po torach, a kupując bilet w kasie na dworcu dostanę inny bilet na koleje mazowieckie i inny na pkp, czy będzie się różnił papierem, drukiem? Ktoś narobił kupę spółek, a teraz reklamuje pkp, że to niby ona jest najlepsza. Skoro jest najlepsza to pewnie i kiedyś była, więc po co to wszystko. Dla mnie te reklamy są niepotrzebne, naprawdę, po naszych torach nie jeżdżą pociągi firm zagranicznych obsługujących polskie miasta. To nie firmy kurierskie i poczta polska, tam jest konkurencja, przy czym poczta walczy o przetrwanie, a na torach jest jakaś konkurencja, można tylko wybrać klasę 1 lub 2 wagonu, tak to widzę. Dla mnie to poroniony pomysł, pozdrawiam.
26 8
odpowiedź
User
Markus123
Żałosne! Po kilkuletniej przerwie miałem okazję podróżować PKP Intercity W-wa-Berlin i to w pierwszej klasie. Podróżowałem służbowo ze zorganizowaną grupą - konduktor darł ryja na cały wagon, że jedziemy nielegalnie bo... nie ma z nami człowieka który zamawiał bilet grupowy (a jego nazwisko widniało na tym bilecie). I co z tego, że go nie było (pojechał pociągiem wcześniejszym z inną grupą - nie może być w dwóch miejscach jednocześnie), a przecież bilety kupione legalnie, ważne... ale nie dla PKP, bo takie mają przepisy! Gratuluję głupoty, firma daje im zarobić kupując kilkadziesiąt biletów w I klasie, a ci durnie potraktowali nas jak śmieci i potencjalnych oszustów. Żadna reklama nie przekona mnie już do PKP, po takim doświadczeniu wolę podróżować bodaj rowerem
8 8
odpowiedź