SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

McCann Erickson przygotowała kampanię kart MasterCard

Ruszyła w Polsce nowa kampania MasterCard z serii "Bezcenne". Tym razem kampania skierowana jest do właścicieli małych i średnich firm. Kampanię przygotowała agencja McCann Erickson.

Celem kampanii jest zachęcenie właścicieli małych i średnich przedsiębiorstw do zainteresowania się kartami systemu MasterCard wydawanymi we współpracy z bankami oraz wzmocnienie świadomości MasterCard jako marki oferującej produkty dla firm.

W ramach kampanii, spoty reklamowe będą emitowane w stacji TVN 24, zaś ogłoszenia prasowe ukażą się m.in. w  tytułach: "Newsweek", "Puls Biznesu", "Gazeta Prawna". Kampania rozpoczęła się we wrześniu. Media zaplanował i zakupił Universal McCann.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: McCann Erickson przygotowała kampanię kart MasterCard

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl