SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

McCann Erickson przygotowała kampanię kart MasterCard

Ruszyła w Polsce nowa kampania MasterCard z serii "Bezcenne". Tymrazem kampania skierowana jest do właścicieli małych i średnichfirm. Kampanię przygotowała agencja McCann Erickson.

Celem kampanii jest zachęcenie właścicieli małych i średnichprzedsiębiorstw do zainteresowania się kartami systemu MasterCardwydawanymi we współpracy z bankami oraz wzmocnienie świadomościMasterCard jako marki oferującej produkty dla firm.

W ramach kampanii, spoty reklamowe będą emitowane w stacji TVN24, zaś ogłoszenia prasowe ukażą się m.in. w  tytułach: "Newsweek","Puls Biznesu", "Gazeta Prawna". Kampania rozpoczęła się wewrześniu. Media zaplanował i zakupił Universal McCann.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: McCann Erickson przygotowała kampanię kart MasterCard

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl