SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

McDonald's z nową odsłoną oferty 2forU. W reklamie Maciej Musiał, Blowek, Adam Zdrojkowski

McDonald's uruchomił w swojej aplikacji mobilnej nową odsłonę oferty 2forU. Promocję wspiera kampania w telewizji i internecie w której biorą udział Maciej Musiał, Blowek, Adam Zdrojkowski, i Marcin Dubiel.

Article

Aby skorzystać z promocji, należy pobrać aplikację mobilną McDonald’s, aktywować ofertę i odwiedzić restaurację. Każdego dnia w menu dostępny jest nowy duet lub pojedynczy burger w promocyjnej cenie, a każdy z nich można dostać tylko przez jeden dzień.

Promocji 2forU, która potrwa do 18 listopada br., towarzyszy również premiera nowego burgera Fresh Tasty.

Akcję wspiera kampania w telewizji i internecie, a całość skierowana jest do młodych odbiorców i nawiązuje do formatu Instagram Stories. Na działania ATL składają się: spot telewizyjny informujący o akcji oraz 35 zabawnych filmów nawiązujących do każdego dnia oferty.

Bohaterami filmów jest grupa 6 młodych przyjaciół oraz trener znany z poprzednich spotów. Gościnnie w kampanii pojawią się również influencerzy, m.in. Maciej Musiał, Blowek, Adam Zdrojkowski, czy Marcin Dubiel. Wszystkie składające się na kampanię filmy zostały nakręcone telefonem.

Działania digital obejmują natomiast m.in. Instagram, Facebook, YouTube, platformy VOD i Spotify.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: McDonald's z nową odsłoną oferty 2forU. W reklamie Maciej Musiał, Blowek, Adam Zdrojkowski

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Kuty
Dziś ci kolesie reklamują wszystko, co wpadnie. Ciekaw jestem, jak będą pochodzić do takich kampanii, gdy ich dziecko będzie małym grubaskiem :)
9 8
odpowiedź