SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Media Concept rozpoczyna współpracę z Grupą Olx

Dom mediowy Media Concept w wyniku wygranego przetargu rozpoczyna współpracę z Grupą Olx. Zajmie się planowaniem, zakupem i optymalizacją mediów offline.

Article

Agencja zajmie się obsługą wszystkich mediów pozainternetowych do kampanii  wszystkich marek Grupy Olx: serwisów Olx, Otodom, Otomoto oraz Fixly.

Firmy nie podają, na jak długo zawarły umowę. Nie ujawniają też liczby i nazw pozostałych uczestników przetargu.

Głównymi kryteriami oceny ofert przetargowych był poziom merytoryczny zaprezentowanej strategii, koszty realizacji, zaproponowana forma współpracy oraz doświadczenie wybranego zespołu.

Media Concept przygotował właśnie spójną koncepcję strategiczną, która ma na celu precyzyjnie dotarcie do określonych grup odbiorców. Pierwsze działania dla marki Otodom wystartowały na początku stycznia w telewizji. Zasięgowe emisje obejmują stacje ogólnopolskie: Polsat i TVN, a także stacje tematyczne min.: Comedy Central, Eurosport, TVN Style oraz TVN24.

Media do wcześniejszych kampanii Otodom kupował dom mediowy UM (IPG Mediabrands).
 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Media Concept rozpoczyna współpracę z Grupą Olx

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl