SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

MediaDem dla Edipresse

Agencja MediaDem już po raz czwarty będzie odpowiedzialna za działania PR związane z akcją bezpłatnych badań Commercial Union Vita-tour.

Akcja jest organizowana po raz piąty przez magazyn o zdrowiu Vita należący do Wydawnictwa Edipresse Polska, sponsorem akcji po raz trzeci jest grupa finansowo-ubezpieczeniowa Commercial Union.

W ramach akcji Commercial Union VITA-tour od 12 do 27 sierpnia kolejno w 6 miastach Polski w godzinach od 11:00 do 19:00 będzie można bezpłatnie przeprowadzić następujące badania profilaktyczne:
USG piersi dla kobiet w wieku 20-48 lat,
pomiar ciśnienia tętniczego we krwi,
pomiar poziomu cukru we krwi,
badanie poziomu cholesterolu we krwi,
badanie ortopedyczne (dla dzieci i osób młodych)*,
dermatologiczna ocena znamion skóry,
wstępne badanie genetyczne (ankieta genetyczna).
*w przypadku osób niepełnoletnich badanie może odbyć się jedynie w obecności rodziców lub opiekunów

W ciągu trzech tygodni ambulans zdrowia odwiedzi następujące miejsca:

12.08.2006
Warszawa
parking przy Placu Zamkowym

13.08.2005
 niedziela
Łódź
parking przy skrzyżowaniu  ul. Piotrkowskiej i Piłsudskiego

19.08.2006
 sobota
Kraków
Galeria Kazimierz, ul. Podgórska

20.08.2006
niedziela
Zakopane
Plac Niepodległości k. Krupówek

26.08.2006
 sobota
Gdańsk
Targ Węglowy

27.08.2006
niedziela
Sopot
Bohaterów Monte Cassino (deptak)/Haffnera


Celem ogólnopolskiej akcji bezpłatnych badań profilaktycznych Commercial Union VITA-tour jest przed wszystkim promowanie profilaktyki. Poprzez systematyczne przypominanie i uświadamianie społeczeństwu jak ważne są regularne badania profilaktyczne, a także szerzenie wiedzy o metodach zapobiegania chorobom i uświadomienie, że dzięki profilaktyce, wcześnie wykryta choroba może być pokonana skutecznie i w sposób nieinwazyjny. Akcja pozwala nie tylko na skorzystanie z bezpłatnych badań, ale także na wymianę doświadczeń i porad związanych z profilaktyką i zasadami zdrowego stylu życia, takimi jak prawidłowe żywienie czy aktywność fizyczna.

Osobą odpowiedzialną za realizację całości działań PR związanych z akcją Commercial Union Vita-tour ze strony agencji MediaDem jest Marta Dziekańska.

Dołącz do dyskusji: MediaDem dla Edipresse

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl